Eget rom

MammaMia♥

Blir kjent med forumet
Sover småtrolla på eget rom nå? Evt. Når begynte de med det? Eller når tenker dere at de skal flyttes til eget rom?
 
Han har sovet på eget rom siden fødsel og jeg har hatt en seng der inne hvor vi har samsovet frem til han var rundt 6 mnd. Etter det har jeg sovet litt i hans seng, men mest med mannen min :)
 
Fortsatt på vårt rom. Vil ha han på eget rom før 1,5 år gammel :)
 
Her flyttet vi henne på eget rom rundt 10 mnd, (selv om jeg syns det var heeelt fælt å gi slipp). Men gikk overraskende bra :)
Positivt er at vi har eget liv og ikke trenger være musestille på rommet lenger. Negativt er at hun våkner endel og det blir endel ut og inn på rommet hennes. Jeg våkner litt for mye opp dessverre, så sliter med å sovne etterpå.. Lettere å bare putte inn en sutt når senga er ved senga..
 
Vi har henne enda på samme rom som oss. Hun har vært flink å sove i sengen sin, men nå i det siste vil hun mest ligge i vår seng når vi er der. Er litt trangt å samsove, men også koselig <3
Tenker å prøve å få henne på eget rom etter juleferien, da vil hun være ca 14 mnd :)
 
Vi flyttet mini på eget rom da han var 10 mnd. Jeg ammet ikke lengre og han sov gjennom hele natten, så da så vi ingen grunn til at han ikke skulle få eget rom. Han trives godt der og sover ca 11 timer, til rundt kl 6/6.30.
 
Fortsatt på vårt rom. Han er så ofte våken gjennom natta at jeg orker ikke annet. Ender som regel opp i vår seng i 5 tida på morran ;)
 
Hvordan gjorde dere når dere flyttet barnet på eget rom?
Bare brått en kveld? Eller sov dere på barnets rom?
 
Hvordan gjorde dere når dere flyttet barnet på eget rom?
Bare brått en kveld? Eller sov dere på barnets rom?

Vi flyttet han bare brått. Åpne dører på begge soverom, og med babycallen rett ved meg om natten. Var litt skummelt å ta steget, men ble fort vant med det. Vi hadde stor forbedring på søvnen etter at han kom på eget rom. Han var rundt 8 mnd.
 
Vi flyttet han bare brått. Åpne dører på begge soverom, og med babycallen rett ved meg om natten. Var litt skummelt å ta steget, men ble fort vant med det. Vi hadde stor forbedring på søvnen etter at han kom på eget rom. Han var rundt 8 mnd.
Okei :) her har vi katter så hadde vært lukket dør på rommet.
Ventet neste i juni så han må på eget rom snart :)
 
Okei :) her har vi katter så hadde vært lukket dør på rommet.
Ventet neste i juni så han må på eget rom snart :)

Å, så koselig! Gratulerer så masse. Kjenner jeg har veldig lyst på en til så fort som mulig, men sliter med å få med mannen. Hehe.

Går nok like greit med lukkede dører. Vi hadde bare åpne de første nettene.
 
Å, så koselig! Gratulerer så masse. Kjenner jeg har veldig lyst på en til så fort som mulig, men sliter med å få med mannen. Hehe.

Går nok like greit med lukkede dører. Vi hadde bare åpne de første nettene.

Tusen takk :) jeg ville ha fort igjen hele tiden men gubben trengte 9 mnd før han var klar for å prøve på neste :)
 
Back
Topp