Var svangerskapet planlagt?

Planlagt, men veldig usannsynlig :p vi skulle starte å prøve etter mensen i slutten av september. Mensen kom aldri, jeg tok selvfølgelig masse tester, men var ikke gravid. Så når mensen var fem dager på overtid tenkte vi at vi orket ikke bruke prevensjon, vi skulle jo snart prøve uansett, og det var høyst usannsynlig å bli gravid på det stadiet i syklusen. Men mensen kom aldri den. Jeg testet og testet, negativ etter negativ. Helt til etter litt over to uker, der satt jeg med en positiv test i hånda. Den satt gitt! Så da blir det (forhåpentligvis) baby i slutten av juni. :) litt tidligere enn planlagt, jeg håper nemlig på å gjennomføre eksamener i begynnelsen av juni, men satser på at det lar seg gjøre likevel.

Jeg skal også ha eksamen i juni, det fikser vi :p :D
 
Hihi, forrige barnet mitt kom tre uker for tida, så det kan bli knapt her altså! :p
Du har rett til å få flyttet eksamen om du trenger. Husker ikke reglene helt, men kjenner flere som har gjort det på iallfall to studiesteder.
 
Du har rett til å få flyttet eksamen om du trenger. Husker ikke reglene helt, men kjenner flere som har gjort det på iallfall to studiesteder.

Jeg er klar over det, har rett til kontinuasjonseksamen hvis jeg ikke får tatt dem før fødsel. Men jeg vil veeeeldig gjerne ha dem unnagjort før jeg har en nyfødt å ta vare på og nyte :)
 
Jeg er klar over det, har rett til kontinuasjonseksamen hvis jeg ikke får tatt dem før fødsel. Men jeg vil veeeeldig gjerne ha dem unnagjort før jeg har en nyfødt å ta vare på og nyte :)
Ikke konte, men egen eksamen. En venninne fikk den 4 uker før de andre.
 
Ikke konte, men egen eksamen. En venninne fikk den 4 uker før de andre.
Så kjekt. Det er jo absolutt bedre enn å skulle lese seg opp med en nyfødt.
 
Det har jeg ikke hørt om før. Får undersøke om det er mulig her, hvis det bli nødvendig. Takk :)
Vet ikke hvilke ordninger de har de ulike stedene altså, men både uio og nmbu skal ha gode ordninger. Kontakt fagutvalg/studentutvalg/studenttinget om du ikke finner info selv. :)
 
Hihi, forrige barnet mitt kom tre uker for tida, så det kan bli knapt her altså! :p

Dattera mi kom 12 dager OVER, og hu hadde ikke planer da heller, så måtte settes i gang :p Så er ikke så bekymra siden jeg ikke har termin før 28. + regne på litt overtid muligens :p Håper jeg slipper like lenge da :p
 
Her var det planlagt og satt (forhåpentligvis) på første pp. 6+6 idag, men så langt virker det som det går veien :)
 
Absolutt ikke planlagt. Vi har renovert et hus, så har vært trøtt og sliten og sløv med pillene. Haha. Men den lille er absolutt velkommen <3 Vi gleder oss begge to
 
Ikke planlagt, men lille er hjertelig velkommen i vår familie ;-)
 
Planlagt, etter ca 10 år på ppiller. Bare koste oss den første tiden og i september skulle jeg begynne å jakte etter eggløsning, men da var det allerede gjort ☺☺
 
Alt annet enn planlagt! Her kommer det ei reke med en spiral i hånda! Fant ut i går og veldig i sjokk. Vi trenger nok noen uker på oss på å venne oss til en attpåklatt!
 
Alt annet enn planlagt! Her kommer det ei reke med en spiral i hånda! Fant ut i går og veldig i sjokk. Vi trenger nok noen uker på oss på å venne oss til en attpåklatt!
Hvordan fungerer det? Må du ikke sjekke om spiralen er der inne? :O
 
Back
Topp