Tiden etterpå - når målet er nådd

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Tiden etterpå - når målet er nådd.
Har dere tenkt på den?

Jeg har begynt å gjøre det, har jo liksom ikke lyst til at kiloene skal komme tilbake igjen.

Tenker jeg skal fortsette som nå, men litt mindre stren på kosthold, og kanskje gå ned til 2 treninger i uken, men være generelt mer aktiv enn det jeg var før jeg begynte
 
Tiden etterpå - når målet er nådd.
Har dere tenkt på den?

Jeg har begynt å gjøre det, har jo liksom ikke lyst til at kiloene skal komme tilbake igjen.

Tenker jeg skal fortsette som nå, men litt mindre stren på kosthold, og kanskje gå ned til 2 treninger i uken, men være generelt mer aktiv enn det jeg var før jeg begynte

Ja, det er faktisk ofte den vanskeligste delen - å holde vekten etter nedgang. Motivasjonen blir annerledes og man blir mer lei.
Høres fornuftig ut slik du tenker.
Tenker det er lurt med ukentlige veiiinger og sette seg en grense for når virkelig skjerpe igjen om det går litt opp, et slags tak. (For eks to kg opp Max før ny skjerpings).
Kanskje vi skal legge inn en "holde vekten etter vektnedgangtråd her". Tror det hadde hjulpet meg.
 
Last edited:
Ja, det er faktisk ofte den vanskeligste delen - å holde vekten etter nedgang. Motivasjonen blir annerledes og man blir ner lei.
Høres fornuftig ut slik du tenker.
Tenker det er lurt med ukentlige veiiinger og sette seg en grense for når virkelig skjerpe igjen om det hår litt opp, et slags tak. (For eks to kg opp Max før ny skjerpings).
Kanskje vi skal legge inn en "holde vekten etter vektnedgangtråd her". Tror det hadde hjulpet meg.
Det med maks kilo før skjerpings var en god idé.
Slanking er en lang prosess, med det kiloene som skal bort kom heller ikke over natten så det kan være smart å holde et øye med vekten, ja
 
Back
Topp