Tusen takk <3 masse lykke til fremover med spiren din <3Neeeeiii... Åh, jeg som hadde håpet du fikk to blå. Dritt-tante! Håper spiren sitter på neste PP, lykke til da Flareon.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk <3 masse lykke til fremover med spiren din <3Neeeeiii... Åh, jeg som hadde håpet du fikk to blå. Dritt-tante! Håper spiren sitter på neste PP, lykke til da Flareon.![]()
Tusen takk <3 masse lykke til fremover med spiren din <3
Fortsatt ingen TR..
Jeg blir sprø!
Åh, så teit. Det er jo enda teitere enn tanta, det at hun ikke dukker opp til "avtalt tid". Men når var siste test tatt?
Skikkelig teit faktisk.
Kommer ikke videre på neste pp.
Testet i går ettermiddag
Hva er oddsen for at EL har vært senere da?
Den er til stede...
Så tenkte teste onsdag og søndag denne uken før jeg ringer gyn igjen og ber hun ta meg inn. Jeg er så dårlig på å vente.. haha..

I dont blame you!!!![]()
Mest frustrerende å ikke vite egentlig, gikk det ikke denne runden så går det helt fint men da kan kroppen gjerne reagere å få tr så man kan prøve igjen

Hm... Men har du tatt en ny test da? Den var jo så sterk....
Ja, var jo ganske tydelig at det var strek der - så jeg aner ikke. Noe feil med testen kanskje ? :/ nå har tanta forsvunnet så vi begynner nå å prøve igjenvi fikk jo bare til å legge inn aksjer 1 dag forrige måned rundt el så, denne gangen er vi hjemme og ikke i syden ( da vi var der måtte vi dele rom med ungene ) Hehe. Lykke til videre i termingruppe til deg
![]()
TR kom her i dag. Greit hun dukket opp til slutt![]()
Før de nye tollreglene kom, kunne man bestille dette på nett fra Danmark. Nå er det å få kjøpt på enkelte apotek som fører homeopatmedisin. Jeg fikk kjøpt det på et apotek i Trondheim, vet av ei som bestilte pr. post derfra i etterkant, så de sender også. Det skader ikke å prøve. Legger ved et bilde på alt av "kjerringråd" m.m. man kan prøve. Noe hadde vi tilfeldigvis i huset fra før, men er man "desperat", så er man "desperat"!Var kun temping, EL-tester som bekreftet temping og babyklisteret jeg brukte.
Vis vedlegget 203323
Heihvor har du kjøpt babyklister? Er det den hvite boksen?
![]()
Hei!
Kjøpte babyklisteret på et apotek i byen (Trondheim) som fører homeopatmedisin. Regner med du kan få tak i det dersom du kontakter en homeopat i nærheten av deg, da mange av de bruker dette også til andre ting. Her er linken til apoteket - https://www.vitusapotek.no/vitusapotek/1377. Ta kontakt med de og høre om de har pålager/kan anskaffe det og evt. sende det til deg, dersom du ikke bor i nærheten. Betalte 187kr. for det, og har allerede brukt det i 3 uker, varer sikkert i minst 6 uker til. Man kan bare ta det til det blir tomt.Lykke til og bare rop ut igjen om det er noe du lurer på.
Vis vedlegget 204854