Søvnproblemer?

Skulle aldri sagt høyt at jeg sov godt for tiden. Andre natten på rad nå jeg ikke får sove.
 
Er 6+1 og sliter med søvn. Ikke problemer med innsoving, men våkner midt på natta og bruker minst 2 timer igjen før jeg sovner. Hadde det slik sist gang også. Litt slitsomt med en pode som også våkner av og til på nettene. I natt våknet han kl 04 og jeg har ikke sovet siden, og skal på første av 2 nattevakter i kveld. Føles ganske demotiverende akkurat nå flere som sliter med søvn?

Ja... :( Stuptrøtt hele dagen. Legger meg tidlig, og enten får jeg ikke sovnet på mange timer eller at jeg våkner like etter å ha sovnet. Våkner når mannen står opp og får da MAKS 4 timer søvn hver natt. Utrolig frustrerende og slitsomt. Ikke rart lunta er kort om dagene...
 
Ja... :( Stuptrøtt hele dagen. Legger meg tidlig, og enten får jeg ikke sovnet på mange timer eller at jeg våkner like etter å ha sovnet. Våkner når mannen står opp og får da MAKS 4 timer søvn hver natt. Utrolig frustrerende og slitsomt. Ikke rart lunta er kort om dagene...

Endte med å rope på den stakkars 1,5 åringen min som ikke ville ha på seg klærne i morges, etterfulgt av særdeles dårlig samvittighet selfølgelig. Blir jo helt tullete! Vanligvis greier man jo å styre seg men det brast helt! Dakkars
 
Endte med å rope på den stakkars 1,5 åringen min som ikke ville ha på seg klærne i morges, etterfulgt av særdeles dårlig samvittighet selfølgelig. Blir jo helt tullete! Vanligvis greier man jo å styre seg men det brast helt! Dakkars

Uff da... For noen troll vi blir da med underskudd på søvn! Stakkars våre nærmeste... Nei, må ta meg sammen litt tror jeg, men lettere sagt enn gjort. Zzz...
 
Jeg liker egentlig å være lenge oppe om kvelden og er b-menneske så det holder. Nå derimot legger jeg meg tidlig. Og våkner også grytidlig.. sånn som kl.6 på en lørdag. Av og til får jeg til og sove igjen, ofte ikke. Så går jeg rundt som en zoombie på dagen....
 
Er disse søvnproblemene våre forberedelse til søvnløse netter med baby? Klargjøre kropp og sinn? Sjelden jeg sover sammenhengende. Våkner av wc turer, snorkende mann osv
 
Føler med deg. Ligger nå her og ser i taket hehe. Satser på det gir seg om et par uker
Hehe.
Etter to netter på den måten var jeg på TUL som ikke helt var positiv. Har sovet greit nok etterpå, tett inntil sambo, men har blitt positivt overrasket over at jeg har sovnet såpass greit som jeg har gjort.
 
Og der var klokken bikket fire, og jeg er lys våken. De siste ukene har jeg våknet på denne tiden, selv om jeg har et veldig godt sovehjerte. Kan jo ha en sammenheng med at jeg sovner rundt 20.00 da :shy:
 
Og der var klokken bikket fire, og jeg er lys våken. De siste ukene har jeg våknet på denne tiden, selv om jeg har et veldig godt sovehjerte. Kan jo ha en sammenheng med at jeg sovner rundt 20.00 da :shy:
Hehe. Skal ikke e bort ifra det nei.
men uansett slitsomt å være våken på natta.
 
sover veldig dårligt, gjordt det fra uke 4. er våken 2-3 ganger for å gå på do, samt ligger endel våken på nettene. har de siste dagene prøvd å la være å hvile på dagtid i håp om at jeg sover bedre på nettene men det har ikkje hjulpet. er vell en god forbredelse på mange våkennetter om 32 uker :D
 
sover veldig dårligt, gjordt det fra uke 4. er våken 2-3 ganger for å gå på do, samt ligger endel våken på nettene. har de siste dagene prøvd å la være å hvile på dagtid i håp om at jeg sover bedre på nettene men det har ikkje hjulpet. er vell en god forbredelse på mange våkennetter om 32 uker :D
Fantastisk hvordan kroppen fungerer, jeg tror også det er kroppen som forbereder seg. Er selv stup trøtt nå og prøver meg på en siesta snart
 
Jeg sover veldig bra. Og veldig mye. ;-) Har ikke tid til å ligge våken når jeg har barn som skal opp mellom seks og åtte. :)
 
Jeg sover veldig bra. Og veldig mye. ;-) Har ikke tid til å ligge våken når jeg har barn som skal opp mellom seks og åtte. :)
Nei hadde det vært så enkelt så.
Hjelper ikke alltid det gitt.
 
Back
Topp