Sy-, strikke- og hekletråd

8e25d4505d7ed5283cec1d02c67b86a3

Jakke og bukse er ferdig, mangler lue, votter og sokker. Ikke dårlig oppe i alt flyttestyret :-)
Fargen er plomme og lysegul.

8e25d4505d7ed5283cec1d02c67b86a3

Jakke og bukse er ferdig, mangler lue, votter og sokker. Ikke dårlig oppe i alt flyttestyret :-)
Fargen er plomme og lysegul.
Vi har også fått dette settet bare med lys bukse, lue og votter og med grå jakke til. Syns det er sååå fint!

Elsker håndarbeid og har strikket mye til jenta i magen ;) Nå hadde jeg jo egentlig trodd hun skulle være født og jeg ikke hadde tid til flere prosjekter, men måtte visst ut og kjøpe mer garn igår igjen :P Fant et babyteppe som jeg syntes var SÅ søtt, og jeg MÅ jo ha noe å holde på med i ventetiden :) -men håper jeg ikke rekker å bli ferdig! haha :D Teppet heter owl obsession, men lager det med kun lilla ugler.

Går treigt med strikkinga om dagen, men i kveld ble jeg endelig ferdig med denne :D Må si reven var a pain in the *** å strikke, men syntes den ble veldig søt da :)

96456febf1c9c02ecef5fa33285cbaab
Så kul :) men hvordan strikker du når mønsteret er kun på forsiden? må du ta med den brune tråden rundt hele tiden??

Så kul :) men hvordan strikker du når mønsteret er kun på forsiden? må du ta med den brune tråden rundt hele tiden??
Huff, nei, jeg orker ikke dra med meg så mange tråder rundt og rundt :P Jeg strikka dressen ferdig og så strikka jeg reven og sydde på :P Latmannsløsningen :P

Huff, nei, jeg orker ikke dra med meg så mange tråder rundt og rundt :p Jeg strikka dressen ferdig og så strikka jeg reven og sydde på :p Latmannsløsningen :p
Hørtes litt enklere ut ja! tenkte ikke over at det gikk an ;)

Hørtes litt enklere ut ja! tenkte ikke over at det gikk an ;)
Det går så fint så :P Kan være litt innvikla å strikke mønster når man må strikke både på vranga og retta og ikke kan strikke rundt og rundt, men med tunga rett i munn så går det bra ;)

Det går så fint så :p Kan være litt innvikla å strikke mønster når man må strikke både på vranga og retta og ikke kan strikke rundt og rundt, men med tunga rett i munn så går det bra ;)
Ja det vet jeg. har av og til valgt å strikke frem og tilbake i plagg med mye mønster, istedenfor rundt for å slippe å klippe til ermehullsåpninger feks -har som regel angra! :D baklengs mønster med to farger er et herk :p

Back
Topp