Hvor langt var du på vei når du bestilte TUL?

Hadde en veldig dårlig opplevelse forrige svangerskap med tidligere ultralyd, var 10+6 som medførte masse greier ekstra greier som visste seg til slutt å være "bortkasta" (alt var i orden med babyen), så denne gangen venter jeg heller en uke lengre, for "tør" ikke utsette meg for det igjen, fælt å bli så bekymra for babyen når man ikke får gjort noe fra eller til :)

Uff da, så kjedelig å bli uroet unødig, som om vi ikke klarer det på egenhånd i hverdagen ellers... Godt å høre alt gikk bra, så satser vi på at alt er bra denne gangen også! :)
 
4D og´ja! For en verden vi lever i og denne utviklingen! Kan høre hjerteslag hjemme og se babyen "live" på 4D. Hva blir det neste? Kunne ha tenkt meg å ha fått vite ved positiv GT om spiren kommer til termin, så vi slipper å bekymre oss for hva, hvis, om, men og overanalysere ALT! ;)

DET hadde vært no! :D
 
Uff da, så kjedelig å bli uroet unødig, som om vi ikke klarer det på egenhånd i hverdagen ellers... Godt å høre alt gikk bra, så satser vi på at alt er bra denne gangen også! :)

Ja, man bekymrer seg mer en nok :p Håper på det :D
 
Den "opprinnelige" 3D UL anbefales fra ca 25-29 fullgåtte uker. Da får man best bilder og senere kan det være vanskelig å få gode bilder pga størrelsen.
Men det er mange som prøver seg på å få fine 3D bilder også tidligere.

Ja det var utrolig hvor "ferdig" babyen er ved 12 uker altså :D

husker jeg hadde en UL 10+4 og vi da kunne se fingre tilogmed. De er jo ferdige sånn sett. Skal bare modnes og vokse...
 
Henvisning til tidlig UL ble sendt da jeg var mellom 4+2 og 5 uker. Var vel 4+6 da jeg bestilte en privat TUL til 6+3.
Har tidligere hatt TUL ved 5+, 6+, 7+, 10+ og 12+.
 
Jeg bestilte i uke 6. Skal ikke før uke 11+6 da, men bestilte i god tid slik at jeg fikk komme den dagen jeg ville :)
 
Du har jo alt på stell jo! :D Hørtes deilig ut med en ferie, god tur når den tid kommer, men først vil vi gjerne få en update på TUL da, hvis du vil dele. ;)
Ja jeg hadde veldig lyst å vite at alt var fint med lillevenn før vi drar :) Tusen takk. Gleder oss til litt sommer igjen for en uke;) Klart jeg skal oppdatere. Krysser alt jeg har for at alt står fint til og at det er gode nyheter etter TUL <3.
 
Back
Topp