Hvor langt var du på vei når du bestilte TUL?

Jeg vet jeg skal, men har ikke bestilt enda fordi jeg vet ikke hvor lenge jeg har lyst til å vente. Har også lyst på to, den siste rundt uke 12. Men hvor lenge klarer jeg å vente da?? :p Jeg har også lyst til å vente minst til uke 8, helst uke 9 for hvis man har kommet så langt er sjansene veldig små for å miste hvis man ser et normalt utviklet embryo og et hjerte som banker... Men det er sååå lenge til!! Kanskje jeg må ha tre?! :p :p
 
Jeg vet jeg skal, men har ikke bestilt enda fordi jeg vet ikke hvor lenge jeg har lyst til å vente. Har også lyst på to, den siste rundt uke 12. Men hvor lenge klarer jeg å vente da?? :p Jeg har også lyst til å vente minst til uke 8, helst uke 9 for hvis man har kommet så langt er sjansene veldig små for å miste hvis man ser et normalt utviklet embryo og et hjerte som banker... Men det er sååå lenge til!! Kanskje jeg må ha tre?! :p :p

Tenker det samme, derfor jeg lurte på om jeg kanskje skal skaffe meg et klippekort et sted, bare jeg finner ut hvor i byen dem utfører UL. Også har jeg SÅ lyst på 3D UL! :D
 
Tenker det samme, derfor jeg lurte på om jeg kanskje skal skaffe meg et klippekort et sted, bare jeg finner ut hvor i byen dem utfører UL. Også har jeg SÅ lyst på 3D UL! :D

Jaja! Men det er i hvertfall lenge til, sååå det "telles ikke" :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Skal 8+5 :) Det er litt over en uke til.
Lurt å bestille tidlig så kan man kanskje velge tidspunkt?
 
Skal 8+5 :) Det er litt over en uke til.
Lurt å bestille tidlig så kan man kanskje velge tidspunkt?

Åh, måtte kommende uke fly avgårde for deg! :) Får vel rote meg til å bestille da, men det er jo så skummelt!! Skrekkblandet fryd dette...
 
Så da er jeg ikke for tidlig ute da, hvis jeg hadde bestilt i dag, 5+0?!? YAY!! :D

Neida, du kan jo avbestille hvis det i verste fall skjer noe før den tid. Også greit å få time tidlig, det er ofte stor pågang på private klinikker!
 
Åh, måtte kommende uke fly avgårde for deg! :) Får vel rote meg til å bestille da, men det er jo så skummelt!! Skrekkblandet fryd dette...
Ja, det håper jeg virkelig :D Timen er sent på dagen også, så blir nok en lang dag.
Ring og bestill, også kan du bare begynne å telle ned :D
 
Hvaaaa?!?! Bah! SÅÅ sykt lenge?!? Det er jo rett før termin jo! :p

Du kan få 3D allerede nå før uke 12 også altså, men den "opprinnelige" 3D er rundt da, som forøvrig også har blitt til 4D. Og ja, det er drit lenge til!! :hilarious::hilarious:
 
En dag lengre enn meg jo! :) 11+6 eller 11+7 for meg da, er jo såååå lenge til... Bah! Tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge, må sikkert ordne meg klippekort. :p Du er tøff som venter så lenge! ;)

Hadde en veldig dårlig opplevelse forrige svangerskap med tidligere ultralyd, var 10+6 som medførte masse greier ekstra greier som visste seg til slutt å være "bortkasta" (alt var i orden med babyen), så denne gangen venter jeg heller en uke lengre, for "tør" ikke utsette meg for det igjen, fælt å bli så bekymra for babyen når man ikke får gjort noe fra eller til :)
 
Du kan få 3D allerede nå før uke 12 også altså, men den "opprinnelige" 3D er rundt da, som forøvrig også har blitt til 4D. Og ja, det er drit lenge til!! :hilarious::hilarious:

4D og´ja! For en verden vi lever i og denne utviklingen! Kan høre hjerteslag hjemme og se babyen "live" på 4D. Hva blir det neste? Kunne ha tenkt meg å ha fått vite ved positiv GT om spiren kommer til termin, så vi slipper å bekymre oss for hva, hvis, om, men og overanalysere ALT! ;)
 
Back
Topp