Hvor langt var du på vei når du bestilte TUL?

Shoegrl

Forumet er livet
Himmelbarn
Marsboerne 20 18
Er førstegangs her, dermed fersk og spiren er enda ferskere, så lurte på når dere andre bestilte TUL? Føler jeg ikke kan bestille ennå, da jeg har knapt har rukket å teste positivt. :) Men at vi ønsker TUL - jaaaa! :D
 
Er førstegangs her, dermed fersk og spiren er enda ferskere, så lurte på når dere andre bestilte TUL? Føler jeg ikke kan bestille ennå, da jeg har knapt har rukket å teste positivt. :) Men at vi ønsker TUL - jaaaa! :D
Jg bestilte med en gang jeg fant ut jeg var gravid :) skal i dag 7+1:)
 
Bestilte for ett par dager siden, er 5+1, så hadde ikke visst det i mange dager :) TUL når jeg er 11+6 :)
 
Jeg bestilte 4+noe.. Så det er aldri for tidlig :) Legetime har jeg fortsatt ikke bestilt.
 
Jeg bestilte et par dager etter positiv test:) Skal til legen når jeg er 8+2, og TUL 9+3. Grunnen til at jeg også skal til legen er at vi skal på ferie siste helgen i November så jeg vil få snakket med legen før dette :)
 
Bestilte samme dag som positiv digital. Til 7+0
 
Bestilte for ett par dager siden, er 5+1, så hadde ikke visst det i mange dager :) TUL når jeg er 11+6 :)

En dag lengre enn meg jo! :) 11+6 eller 11+7 for meg da, er jo såååå lenge til... Bah! Tviler på at jeg klarer å holde meg så lenge, må sikkert ordne meg klippekort. :p Du er tøff som venter så lenge! ;)
 
Jeg bestilte et par dager etter positiv test:) Skal til legen når jeg er 8+2, og TUL 9+3. Grunnen til at jeg også skal til legen er at vi skal på ferie siste helgen i November så jeg vil få snakket med legen før dette :)

Du har jo alt på stell jo! :D Hørtes deilig ut med en ferie, god tur når den tid kommer, men først vil vi gjerne få en update på TUL da, hvis du vil dele. ;)
 
Var? Har du vært?!? :D Hvordan gikk det, var det koselig? Åh, blir rørt her bare ved tanken på det... :)

Veldig beroligende å få se te bøllefrø med bankende hjerte ❤️ pappaen syns også det ble mer stas når han
fikk se at det faktisk var noe der :D
 
Veldig beroligende å få se te bøllefrø med bankende hjerte ❤️ pappaen syns også det ble mer stas når han
fikk se at det faktisk var noe der :D

Åhh, så herlig!! Godt å høre alt var bra og at dere nøt øyeblikket. Er så deilig når disse mannfolka vår blir engasjerte. :Heartred

Fader disse hormonene altså, sitter jo her og sipper!! :wacky:
 
Vi hadde jo testdate sammen! Bortsett fra at du "jukset" og startet tidligere da. :p Så du har bestilt allerede ja, og til 7+0! Det jo snart!! Weeeee!!! :D

Heheh ja stemmer:) jeg begynte å jukse allerede 7 Dpo :hilarious::hilarious: vi var vel mange som testet sammen og flere gravide:) morro!
Bare 14 dager til tul , gleder meg :)
ja bestilte i god tid sånn at det var noen gode tidspunkter å velge mellom. Sist fikk jeg trang til å se at alt var OK og ønsket å bestille 1-2 uker i forveien .. var ingen tidpunkter som passet ledig så måtte kjøre 1,5 time til en annen by.. :p
 
Back
Topp