Utrolig kjiptTr her også!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig kjiptTr her også!
BlææTr her også!
Det er santUff...tanta er aldri velkommen når man er på dette forumet nei. Kjenner til skuffelsen og føler med dere! Selv har jeg prøvd å holde motet oppe ved å tenke at det iallefall bare er ca to uker til neste mulighet! Mager trøst men...
Ikke gi opp selv om du har bikket 40! Det er maaaaange som føder etter at de har passert 40 +++ Men det er jo klart at man stresser nok litt ekstra ja. Har du nokså regelmessig syklus? I så fall hjelper det jo litt på humøret... Her har jeg slitt med EL (PCO siden jeg var rundt 20) så det å finne EL var jo som å lete etter nåla i høystakken...kjipt når en kun hadde EL et par ganger i året også. Måtte pergotime til på førstemann. Da var jeg 22. Så kom nr.2 i en alder av 25, og nå ser det ut til at de får en søster/bror i en alder av 7 og 10 år gamle. Har prøvd veldig lenge på denne sistemann, og mannen har ikke vært like ivrig på nr.3 som meg. Så er det jo alderen på de to andre også da...Kunne ikke ventet så mye lenger, spranget er allerede stort nok! Så hadde det ikke klaffet i løpet av året hadde jeg nok gitt opp.Det er santJeg prøver å tenke at dette er spennende, og forrige syklus hadde jeg ikke positiv test før leeenge etter EL... så det er ikke over før tante grusom kommer på besøk
Men da er det jo som du sier, ikke så lenge til neste gang!
For min del har jeg dårlig tid... noe som selvsagt ikke hjelper på stressnivået. Jeg er 40 år og skjønner at mine dager er talte - som 2.gangs mor altsåDere andre har vel noen flere år å prøve på
Men ikke noe stas å få tanta på besøk uansett alder
![]()
Tempen sank i går, i dag våknet jeg til tr :-( Vil seg liksom ikke dette...
Ser noen noe?? Var litt forskyvning av strekene på testen men![]()
Har ikke tatt noe ny test enda, prøve å huske det imorga tidlig.
Er på opplæring på ny jobb, så må reise hjemme ifra kl 06:15 *svirrehode*![]()
Ser noen noe?? Var litt forskyvning av strekene på testen men![]()
Murringer, vondt rygg, ømme pupper, lukter.. både mann og barn har så dårlig ånde
Må jo være innbilning alt sammen. Ikke helt sikker på ikm, fredag i følge app, men ift tegn på EL kan det også være så sent som ut i neste uke. Sto ikke først i køen da tålmodigheten ble utdelt nei!Jeg ser noeSer noen noe?? Var litt forskyvning av strekene på testen men![]()

Hehe...må bare smøre seg med tålmodighetÅå, tida går så treigt.. tenker at jeg egentlig ikke har lov til å være så utålmodig i pp1.. har testet allerede noen dager, helt klart negativt. Kjenner selvfølgelig masse symptomerMurringer, vondt rygg, ømme pupper, lukter.. både mann og barn har så dårlig ånde
Må jo være innbilning alt sammen. Ikke helt sikker på ikm, fredag i følge app, men ift tegn på EL kan det også være så sent som ut i neste uke. Sto ikke først i køen da tålmodigheten ble utdelt nei!
Ble det noen ny test i dag eller?Nå kan jeg hviske et stille takk![]()
Ja, har litt å øve på derHehe...må bare smøre seg med tålmodighet![]()
Håper bare jeg vet innen mandag. Da drar mannen og jeg utenlands, og om det ikke er noe skal det hvertfall nytes både vin og blodige biffer
JaBle det noen ny test i dag eller?![]()
Fantastisk!! Overhode ingen grunn til å være i tvil :-D Krysser fingrene for at spiren får godt feste og vokser seg stor og sterk frem til sommeren!
Ja, veldig glad nåFantastisk!! Overhode ingen grunn til å være i tvil :-D Krysser fingrene for at spiren får godt feste og vokser seg stor og sterk frem til sommeren!