✮Skravletråden vår✮

Rolig lørdagskveld. Gutten min sover og jeg roer ned med tv mens mannen er ute med kamerater. Deilig med egentid! Hva gjør dere på?
 
Snart klar jeg og... Bare utsetter å legge meg. Straffer seg imorgen
Deilig å sitte litt oppe for seg selv ja :) ender med koma i morgen tidlig når Minsten vil stå opp :p og at jeg bare løfter han over til meg når han våkner i natt (hvilket gjør at jeg sover enda dårligere)
 
Deilig å sitte litt oppe for seg selv ja :) ender med koma i morgen tidlig når Minsten vil stå opp :p og at jeg bare løfter han over til meg når han våkner i natt (hvilket gjør at jeg sover enda dårligere)

Heldigvis skal mannen ta han i natt. Det hjelper, men trenger å sove for å komme gjennom uka... Huff må sove nå, ikke skravle...
 
Sitter i sofan på vår egen hytte :) så deilig å eie sin egen hytte liksom.. mye å ordne og bekkenet krangler... men nå er det noen dager med fri for gutta mine også så det blir så deilig :)
 
Gleder meg til dagen i dag :)
Vi skal fortelle snuppa på 5 at hun skal bli storesøster i dag. Hun har lenge ønsket seg det. I mange år, men i det siste snakket veldig fornuftig om at ikke alle kan få baby i magen. Noe som rører et hormonfylt mammahjerte siden hun er prøverørsbarn og det er nestemann også.

Håper det ikke er for tidlig og at alt går bra nå da :happy:
 
Gleder meg til dagen i dag :)
Vi skal fortelle snuppa på 5 at hun skal bli storesøster i dag. Hun har lenge ønsket seg det. I mange år, men i det siste snakket veldig fornuftig om at ikke alle kan få baby i magen. Noe som rører et hormonfylt mammahjerte siden hun er prøverørsbarn og det er nestemann også.

Håper det ikke er for tidlig og at alt går bra nå da :happy:
Åh, så spennende! Du må gi oss oppdatering når dere har fortalt henne det ❤
 
Er det egen fb-gruppe fra dette forumet? Eller er det alle?
Rolig start på søndagen her før innrykk av familie og faddere for å feire kommende storebror sin 3 0års dag som var i høstferien
 
Storesøster er kjempefornøyd og klemmer og koser med magen :Heartred
Må stadig forsikre seg om at vi ikke tuller med henne da. :)
 
Dytter denne opp igjen! Hva gjør dere på ikveld, jenter? Her har jeg vært på lang tur med hunden og skal kose meg med netflix :p
 
Nå er vi ferdig med middag :) Feiret at alt stod bra til på oul i dag med kjøpepizza ;-)
 
Back
Topp