Skravletråd blå

Hadde vært trening for meg. Var på topptur selv for noen uker siden. Hadde helt klart økt puls og svette oppover, mer enn på en aerobictime til tider. Satt opppver på trening og nedover som mosjon. Men det vil jo variere ut fra form og tempo man holder. Økt puls og svette er vel kriteriene for at det skal være trening.
 
Hei alle :) Nå er det ikke lenger noen tvil. Jeg er og blir gravid :D Må derfor trekke meg fra krigen. Jeg har gått ned 15 kg siden nyttår, og starter faktisk dette svangerskapet 2 kg lettere enn sist :) Masse lykke til dere alle sammen, jeg håper dere når målene deres!
 
Hei alle :) Nå er det ikke lenger noen tvil. Jeg er og blir gravid :D Må derfor trekke meg fra krigen. Jeg har gått ned 15 kg siden nyttår, og starter faktisk dette svangerskapet 2 kg lettere enn sist :) Masse lykke til dere alle sammen, jeg håper dere når målene deres!

Igjen, gratulera så mykje ❤️❤️❤️ kryssar fingrane mine for dikka ❤️
 
Hei alle :) Nå er det ikke lenger noen tvil. Jeg er og blir gravid :D Må derfor trekke meg fra krigen. Jeg har gått ned 15 kg siden nyttår, og starter faktisk dette svangerskapet 2 kg lettere enn sist :) Masse lykke til dere alle sammen, jeg håper dere når målene deres!
Gratulera so mykje! Håpar du får eit fint svangerskap:)
 
Damn! Glemt å veie meg i morgest :( det blir IKKE bra vekt på meg i dag....
 
Fornøyd med egen innsats! 1 kg ned, og ganske god innsats på challengen også :)
 
Skikkelig elendig uke dere :( Vi er tre stykker som ryker pga glemt vekt og ikke vinner vi utfordringen heller :(
Blir nok bare 3 igjen på hvert lag, så nå er det alle mann for seg selv fremover! Ønsker dere masse lykke til fremover, gøy å være på lag med dere!
 
Back
Topp