Flere som følger pressekonferansen?
Får så inderlig vondt for henne
Får så inderlig vondt for henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
vel normenn doper seg også, noen har bare bedre forklaringer enn andre. Er ikke i sjokk akkurat for jeg har aldri trudd at normenner no bedre enn andre. Uansett hvilken ungskyldning de kan ha liggende.
ikke meningen å være kaldt og skjære alle over en kam, men doping er alvorlig og viss man tar ting i god tro uten å være sikker så er man skyldig i saken.
Ellers vil ALLE som har dopa seg kommet seg uanna om vi skal ha en holdning "stakkar deg" Doping er og blir alvorlig feilgrep uansett hvordan man ser på det.
Enig med degDette er så sykt.
Hvis kremen er brukt bare på leppa skal dette ikke ha noe å si. Jeg synes hele antidopingjaget har tatt helt av.
Synes fryktelig synd på henne!! Og synes hele greia i bunn og grunn er latterlig.. typ den leppepomaden skal jeg og kjøpe iom at den tydeligvis fremmer sportslig :s
Trasig, og høres jo ut som noe hun er uskyldig i, forklaringen er jo logisk, og når dette er et stoff det testes etter er man vel ikke så dum at man bruker det mes vilje, tenker jeg? Så jeg har tro på at legen kanskje kan ha gjort en blemme her.
Veldig mange doper seg selv om det testes. Så den der holder ikke for megstort sett er det stikkprøver det er snakk om så mange kommer seg unna testene også. Tror det er store mørketall innen doping.