Johaug tatt i doping!

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Flere som følger pressekonferansen?

Får så inderlig vondt for henne :(

Sitter å griner med henne :( herregud å fjernt det blir dette her!

vel normenn doper seg også, noen har bare bedre forklaringer enn andre. Er ikke i sjokk akkurat for jeg har aldri trudd at normenner no bedre enn andre. Uansett hvilken ungskyldning de kan ha liggende.

ikke meningen å være kaldt og skjære alle over en kam, men doping er alvorlig og viss man tar ting i god tro uten å være sikker så er man skyldig i saken.

Ellers vil ALLE som har dopa seg kommet seg uanna om vi skal ha en holdning "stakkar deg" Doping er og blir alvorlig feilgrep uansett hvordan man ser på det.

Syns dette bare baller på seg, jada det er selvfølgelig synd på de, absolutt men de har selv et ansvar, det samme har teamet rundt de så mtp både dette og ventolinepisoden med jonsrund så tenker jeg det er på tide å få opp øya å passe på hva man bruker/tar av både medisiner og andre produkter.

Synes fryktelig synd på henne!! Og synes hele greia i bunn og grunn er latterlig.. typ den leppepomaden skal jeg og kjøpe iom at den tydeligvis fremmer sportslig :s

vel normenn doper seg også, noen har bare bedre forklaringer enn andre. Er ikke i sjokk akkurat for jeg har aldri trudd at normenner no bedre enn andre. Uansett hvilken ungskyldning de kan ha liggende.

ikke meningen å være kaldt og skjære alle over en kam, men doping er alvorlig og viss man tar ting i god tro uten å være sikker så er man skyldig i saken.

Ellers vil ALLE som har dopa seg kommet seg uanna om vi skal ha en holdning "stakkar deg" Doping er og blir alvorlig feilgrep uansett hvordan man ser på det.

Denne...

Jeg kjøper ikke helt reaksjonen hennes, den ble for intens. Men, er synd på ho likevel. Og ja, enig med fler, vi nordmenn jukser i idrett vi også.

Enig i at alle jukser også nordmenn. Men synes nå det blir litt dumt. Er bevist at hvis man trener for hardt ute i for kaldt Vær så kan man utvikle astma. Og hvem kunne trudd at en lepomade mot sobrente lepper kunne gi utslag på doping? Men skulle gjerne hatt den lepomade så jeg får fulgt etter datteren min på ski til vinteren. Hehe.

Dette er så sykt. :(
Hvis kremen er brukt bare på leppa skal dette ikke ha noe å si. Jeg synes hele antidopingjaget har tatt helt av.

Ulovlige stoffe er ulovlige stoffer, og når jobben din, og flere rundt deg sin, er å passe på å unngå ulovlige stoffer, da er d noen som ikke har gjort jobben sin.

Ellers så er d denne kremen som får skylden, men d ligger noe annet bak. Men hvor d kommer fra er vel egentlig irrelevant, d er ingen gråsone når d kommer til profesjonelle sportsutøvere og dop.

Synes fryktelig synd på henne!! Og synes hele greia i bunn og grunn er latterlig.. typ den leppepomaden skal jeg og kjøpe iom at den tydeligvis fremmer sportslig :s

Når de snakker om prestasjonsfremmende stoffer så menes ikke at de får effekt som syns i minutter eller generelt bedre kondis, men i denne sporten står det ofte på sekunder og innimellom hundredeler, da kan det faktisk ha noe å si om dette stoffet har blitt brukt over lengre tid. Det finnes ingen gråsone for doping, heldigvis. I tilegg til denne kremen så har antagelig store deler av det norske landslaget fått ventolin, ikke bare jonsrud. dette er bevist prestasjonsfremmende, så jeg er redd dette bare er starten på snøballen som begynner å rulle. Kanskje vi nå skjønner at vi ikke er uovervinnelige.

Trasig, og høres jo ut som noe hun er uskyldig i, forklaringen er jo logisk, og når dette er et stoff det testes etter er man vel ikke så dum at man bruker det mes vilje, tenker jeg? Så jeg har tro på at legen kanskje kan ha gjort en blemme her.

Trasig, og høres jo ut som noe hun er uskyldig i, forklaringen er jo logisk, og når dette er et stoff det testes etter er man vel ikke så dum at man bruker det mes vilje, tenker jeg? Så jeg har tro på at legen kanskje kan ha gjort en blemme her.

Veldig mange doper seg selv om det testes. Så den der holder ikke for meg :rolleyes: stort sett er det stikkprøver det er snakk om så mange kommer seg unna testene også. Tror det er store mørketall innen doping.

Veldig mange doper seg selv om det testes. Så den der holder ikke for meg :rolleyes: stort sett er det stikkprøver det er snakk om så mange kommer seg unna testene også. Tror det er store mørketall innen doping.

Det er det sikkert, men når hun hadde sår og sånt, så syns jeg det virker som en glipp. Hva som holder for deg bryr ikke meg så veldig, uten at jeg mener det på en frekk måte :p

Back
Topp