Vogn :)

Stetm:)

Blir kjent med forumet
Drømmer meg bort i vognvalg :) Hva slags vogn skal dere bruke/kjøpe?

Når vi fikk jenta vår kjøpe vi Emmaljunga, men gikk etterhvert over til Babyjogger City Elite. Likte Babyjogger veldig godt, men brukte bare sportsdelen. Har lyst på Babyjogger med bag.. Noen erfaringer?
 
Jeg har Emmaljunga Edge Duo og er veldig fornøyd :)
Er veldig lysten på BJ City Elite med bag, men mannen er ikke enig :p
Jeg har BJ City Mini GT og er veldig fornøyd me den :) bortsett fra at ingen vignposer eller sitteputer bli værende der de skal i vogna....
 
Har Emmaljunga Edge Duo som vi er veldig fornøyd med:)
Bruker sportsvogndelen nå, så vi bytter til bagen når den tid kommer:)
 
Sist hadde eg Emaljunga Edge Duo, og var veldig fornøgd med den. Litt tung, men god og stabil. Denne gangen har eg lyst på Tfk ;)
 
Er så usikker på vogn, har en Edge duo nå som min sønn på snart 8 mnd bruker, har også en BJ city mini GT.
Driver å lurer på om vi evt må gå til innkjøp av søskenvogn, har dere noen forslag på noen gode søskenvogner? :)
 
Har både TFK og Baby Jogger City Elite. Elsker bag'en til TFK, så bruker nok den de første mnd☺️
 
Har Emmaljunga Super Nitro, men den brukes i bhg av storebror. Har også en BabyJogger City Mini GT i bilen, vurderer å kjøpe bag til den. Eventuelt en søskenvogn.
 
Godt det er flere enn meg som tenker på vogn tidlig:)
Jeg har foreløpig mest lyst på Emmaljunga viking. Har en forkjærlighet for små, nette vogner.
Vet ikke om jeg liker sportsdelen på den vogna, men man kan kjøpe med bare bag, så kan jeg heller kjøpe en annen sportsvogn.

Ellers har jeg tenkt på britax go eller go big.
Det som er 100% sikkert er at jeg skal ha svingbare hjul.
 
Har en tfk, så viss jeg tenker økonomisk kjøper vi kun bag til den, men ønsker meg allermest BJ city elite :p
 
Har emmaljunga edge duo og er kjempe fornøyd.
Men siden de blir så tette så tenker jeg å kjøpe Bugaboo donkey søskenvogn. :)
 
Vi har en emmaljunga Edge duo som hovedvogn og mountain buggy swift som reisevogn/senter/bil. Veldig fornøyd med begge vognene :)

Vurderer søskenvogn
 
Ønsker meg en emmaljunga City cross med City bag:happy: hadde en slik til eldstemann og den var fantastisk, vi kjøpte den brukt, men det kunne nesten ikke merkes. Veldig god kvalitet og fin! :angelic: saster på å kjøpe brukt denne gangen og. :)
 
Back
Topp