Skravletråd blå

Huff da :( Håper du har gode folk rundt deg ❤

Jeg må forsåvidt også vurdere å trekke meg, da jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid. Jeg var gravid i August også, men mistet 1 uke etter. Så jeg leverer vekt denne uka, og ser det litt an. Hvis jeg (forhåpentligvis) fortsatt er gravid om 1 uke må jeg trekke meg.. :)

Gratulera så mykje :D ❤️ Kryssar fingrane mine for deg ❤️
 
Vurderer å trekke meg fra hele krigen. Må tydeligvis leve på ekstremt lavkalori for å gå ned som igjen resulterte i amming hver time døgnet rundt. Justerte dermed opp denne uka til rundt 1500 kalorier dagen og har gått opp i vekt. Så tror jeg bare må vente til jeg er ferdig å amme. Denne kroppen suger tydeligvis til seg ALT mens jeg ammer. #grumpy
 
Jeg må trekke meg fra slankekrigen. Jeg har fokus på helt andre ting i ukene som kommer. Jeg må fokusere på meg selv og mine små og slanking kommer helt i siste rekke pga situasjonen vi er i.
 
Har levert!
Gratulerer til Lillegull!
Lykke til Rødtoppenhissig! ❤
Bmc: *klemmepå*
 
Hei dere :) Har sendt inn tallene, ganske gode resultater denne uken, både på vekt og på utfordring. Ser at begge lag mister noen denne uken, så uansett om vi vinner så taper vi litt allikevel :/ Har vært hyggelig å ha dere med uansett og ønsker de det gjelder lykke til videre :)
 
Wow, 5 stykker ut denne uken! Nå er vi 7 igjen på vårt lag, og 4 igjen på Rødt.
Om ingen kommer med forslag til utfordring denne uken kjører jeg styrketrening all the way pluss trening, mosjon, snop, drikke og 5 om dagen :)
 
Wow, 5 stykker ut denne uken! Nå er vi 7 igjen på vårt lag, og 4 igjen på Rødt.
Om ingen kommer med forslag til utfordring denne uken kjører jeg styrketrening all the way pluss trening, mosjon, snop, drikke og 5 om dagen :)
Jeg tuller. Jeg haaaaaater styrketrening. Men dans kanskje? Danse 10 min hver dag f.eks?
 
Jeg tuller. Jeg haaaaaater styrketrening. Men dans kanskje? Danse 10 min hver dag f.eks?
Ja, dans! Elsker dans, så det er gøy!
Sier tommel opp ellers! Har hatt så liten oversikt når jeg har vært på ferie, men i morgen drar vi hjem.
Jeg er så hjemmekjær, så gleder meg masse :p
 
Så ironisk å få immunitet akkurat den uka jeg ikke ville ha det :p Jeg visste jeg hadde gått ned en del, så jeg ville bidra til laget. Men følte kanskje dere hadde klart dere like greit uten. Uansett, jeg håper og satser på at dette går bra og at jeg dessverre må trekke meg neste uke. Masse lykke til denne uka!
 
Så ironisk å få immunitet akkurat den uka jeg ikke ville ha det :p Jeg visste jeg hadde gått ned en del, så jeg ville bidra til laget. Men følte kanskje dere hadde klart dere like greit uten. Uansett, jeg håper og satser på at dette går bra og at jeg dessverre må trekke meg neste uke. Masse lykke til denne uka!
Du var jo så flink! Gøy å se at løsna skikkelig for deg, men skjønner hva du mener med feil uke :D Krysser fingre og tær, heier på deg!
 
Ja, dans! Elsker dans, så det er gøy!
Sier tommel opp ellers! Har hatt så liten oversikt når jeg har vært på ferie, men i morgen drar vi hjem.
Jeg er så hjemmekjær, så gleder meg masse :p
Gøy :) Kaster ut et forslag etterpå og tror jeg må sette frist til 10-12 imorgen, eller så er jeg redd jeg glemmer det.
God tur hjem imorgen! Borte bra, hjemme best, og etter den ferien du har hatt så trenger du sikkert ferie etterpå :p
 
Gøy :) Kaster ut et forslag etterpå og tror jeg må sette frist til 10-12 imorgen, eller så er jeg redd jeg glemmer det.
God tur hjem imorgen! Borte bra, hjemme best, og etter den ferien du har hatt så trenger du sikkert ferie etterpå :p
Haha, du har rett. Runder av m feber på 2/3 av barna ❤️
Får ikke sett, men er all clear fra meg, reiser hele dagen og minimalt m nett!
 
DET KOM INN FORSLAG FRA RØDT LAG, MEN VIL NOEN KOMME MED FORSLAG TIL DE TO SISTE OPPGAVENE? (JA JEG ROPER)

Husk å levere tallene innen fredag 1900 og skriv FERDIG bak når du er ferdig med å regne ut.

Trening: 5 poeng for 5 min trening, maks 120 poeng per dag

Mosjon: 5 poeng for 10 min mosjon, maks 120 poeng per dag

Snop: 25 poeng for snopefri dag


Plukk og mix challenge

Velg blant challengeoppgavene. Samme oppgave kan kun gjøres èn gang per dag, men du kan gjøre inntil 4 oppgaver per dag.

Skriv tallet på oppgaven du har gjort på utregningen. Makspoeng per dag på Challenge er altså 100 poeng.

25 Poeng per oppgave

1. Lag middag fra bunnen

2. Spis en kjøttfri middag, skriv gjerne hva du spiser til inspirasjon for andre

3. Dans i 10 minutter, alene eller med noen J

4. Drikk 5 glass vann i dag, helst før hvert måltid, gir en god metthetsfølelse

5. Spis 5 porsjoner (150 gram) frukt eller grønnsaker om dagen

6. Gå 6000 skritt om dagen

7. Gå 6000 skritt om dagen, to like oppgaver for de som går 12000 totalt

8. 3 * 10 bekkenbunnsknip ELLER 3 *10 situps i løpet av dagen.




BONUS


Tren minst 180 min mellom søndag og torsdag og få 50 poeng i bonus

Mosjoner minst 60 min hver dag og få 50 poeng i bonus

Hold deg snopefri alle dager og få 50 poeng i bonus

Gjennomfør 6 av challengeoppgavene og få 50 i bonus

Gjennomfør 8 av challengeoppgavene og få 100 i bonus

Gjennomfør 10 av challengeoppgavene og få 200 i bonus
 
4 timers fjelltur i kategori avansert, høydestigning på 400 m og med en 13 kilosunge på ryggen. Mosjon eller trim?
 
Back
Topp