Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje hun har kumelk intoleranse. Da må du holde deg borte fra alt som inneholder kumelk og spor av det. Jeg fikk et skriv om det på helsestasjonen da lillegutt hadde mye knip. Fikk en diett som skulle prøves ut. Men heldigvis forsvant knipen når jeg kuttet ut en del andre tingVet ærlig talt ikke hva hun reagerer på, for hun har vondt i magen hver dagHeldigvis 6-ukerskontroll neste uke, kan jo hende hun ikke tåler melka mi for alt jeg vet..
Ikke jeg heller, synes det er kjipt at jeg ikke fikk det til. Men vi får se positivt på det, da kan man spise det man vil og andre kan hjelpe til med matingen og. Jeg må tvinge meg selv til å fokusere på det sånn at jeg ikke tenker så mye på at lille ikke får morsmelk lengre.Ammer ikke![]()
Ikke jeg heller, synes det er kjipt at jeg ikke fikk det til. Men vi får se positivt på det, da kan man spise det man vil og andre kan hjelpe til med matingen og. Jeg må tvinge meg selv til å fokusere på det sånn at jeg ikke tenker så mye på at lille ikke får morsmelk lengre.
Jeg synes det er så trist. Men nå har jeg blitt litt vandt med det. Er ganske mange fordeler med å gi flaske egentlig. Og de har det jo ikke vondtmen må også tvinge meg til å tenke at det er bra nok
![]()
Vet ærlig talt ikke hva hun reagerer på, for hun har vondt i magen hver dagHeldigvis 6-ukerskontroll neste uke, kan jo hende hun ikke tåler melka mi for alt jeg vet..
Da skal jeg spørre om det! Er egentlig villig til å prøve alt akkurat nå.. Sliten jaKanskje hun har kumelk intoleranse. Da må du holde deg borte fra alt som inneholder kumelk og spor av det. Jeg fikk et skriv om det på helsestasjonen da lillegutt hadde mye knip. Fikk en diett som skulle prøves ut. Men heldigvis forsvant knipen når jeg kuttet ut en del andre ting![]()
Har prøvd å kutte ut brus, godteri, brød osv.. uten hell. Så får prøve melkefri diett, og om ikke det funker så vet jeg ikke!Samme her.. blitt litt bedre siste dagen faktisk. Har ikke peiling hvorfor, Har egentlig gitt opp å prøve å kutte ditt og datt fra kosten. Går helt i surr. Barnelegen sa også det er bedre å bare se an. Så nå spiser jeg normalt og ser hva som skjer![]()
Jeg fikk beskjed av lege at om baby reagerte på kumelk/laktose ville avføringen være grønnHar prøvd å kutte ut brus, godteri, brød osv.. uten hell. Så får prøve melkefri diett, og om ikke det funker så vet jeg ikke!Heldigvis blir det bedre etterhvert
![]()
Den er det veldig ofte, ja.. Må den være det hele tiden?Jeg fikk beskjed av lege at om baby reagerte på kumelk/laktose ville avføringen være grønn![]()
Fikk beskjed om at grønn avføring var helt normalt, jegJeg fikk beskjed av lege at om baby reagerte på kumelk/laktose ville avføringen være grønn![]()
Den er det veldig ofte, ja.. Må den være det hele tiden?
Litt usikker om den må være det hele tiden, men normalt sett skal en "frisk" avføring være sennepsgul, fikk jeg beskjed om daFikk beskjed om at grønn avføring var helt normalt, jeg![]()