Hvordan er barnet/barna dine å levere i Bhg?

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Min sønn har noen dager med gråt og noen dager hvor han nesten ikke har tid til å si hadde en gang.
Virker som om de tyngste dagene kommer på slutten av uken. Han er snart 3 år.

Hvordan er det hos dere? :)
 
Ett år, og gråt hver dag de første tre ukene. Nå bare går han inn og vinker, men liker å være på fanget eller i armene til en voksen når jeg eller pappaen går. Har ganske begrenset erfaring, da :p
 
Ett år, begynte i bhg for 2mbd siden. Grått 2 ggr, ene gangen når det var ei ny der om morgenen, andre gangen viste det seg at han var syk. Begge gangene var etter flere uker. Som regel strekker han ut armene og smiler og liten tid til å si hadet.
 
Veldig varierende egentlig.
Den første måneden etter ferien var det grusomt å levere han, sa han hylskreik og var helt fra seg.
Heldigvis blitt bedre nå, så nå er han strålende fornøyd med å dra i barnehagen, gir meg en kos, sier hade og er helt klar :)
Andre året hans nå og det får litt opp og ned med levering.
 
Hun tusler av gårde og ser ikke på meg omtrent. Klar for å leke:) 15 mnd
 
Fremdeles lei seg når jeg går, men han har ikke gått der så lenge enda, så håper det går seg til snart.
 
Aldri hatt noe problem med det :) Han elsker bhg
 
Varierer veldig. Kosete og klengete og kan gråte om hun er trøtt og sliten. Dersom det er få barn som har kommet kam hun være litt avventende, er det flere barn og flere voksne går hun "rett inn". Er en voksen spesielt hun bare går rett å setter seg på fanget til og har nesten ikke tid til å si hadet. Stort sett går det greit.
 
Ca 1,5 år, løper inn på avdelinga og har nesten ikke tid til å si hade, veldig klar for å leke med vennne sine. Vært sånn nesten mer eller mindre fra ho begynte i bhg :)
 
Hun er blid og glad og det går som regel veldig greit.

Har hatt noen perioder innimellom som har vært mye gråt.
 
Aldri vært noe problem! Men har vært så heldig at hun nesten aldri har måtte vært der veldig lenge så det går liksom greit :) De lengste dagene hun er der er 6t :)
 
Stakkas lille har bytta barnehage 3 ganger pga vanskelig arbeids situasjon hos foreldrene - men hver dag løper han inn i barnehagen uten å ha tid til å si hadet.

Det er litt plaster på dålig samvittighet med alle flyttingen å han stortryves hvor som helst :rolleyes:
 
Er aldri vært noe problem. Var vel et par dager første året det var noe knyting idet vi skulle gå, nå er han 3, og så lenge han får med seg frokosten er han godt fornøyd :) Er veldig glad han er trygg og trives i bhg :)
 
Frøkna mi har jo bare gått 1 mnd i bhg. Gråter fortsatt når jeg går, men det er ikke lenger sår gråt.. mer protest. Hun gir seg før jeg er ute av døra. ;) Men det hadde jo vært fint om det ga seg snart
 
Eldste, som no har begynt på skulen, grein den første mnd, etter det har han knapt hatt tid til å seie hadet.
Yngste griner i perioder enda, er 3,5 år. Han påvirkes veldig av at pappaen er vekkreist ifm jobb, viss han er trøtt, litt pjusk (har astma) osv
Har gått bedre når han er godt forberedt om morgonen, at me snakka om at han treng ikkje grine, minne han på at han trives der, og aldri vil heim igjen osv
Han har generelt hatt problem med alle overgangar dei siste mnd, men er (bank i bordet) no inne i ein god periode;)
 
Vår på 14 mnd har ikke grått en eneste levering enda, men synes det er skummelt å gå inn fra garderoben og inn i til de andre alene :)
 
Vår på 14 mnd har ikke grått en eneste levering enda, men synes det er skummelt å gå inn fra garderoben og inn i til de andre alene :)
Det er jo supert at h*n ikke har grått! Skjønner godt at det er litt skummelt å gå inn alene da, tøff som gjør det :)
 
Frøkna mi har jo bare gått 1 mnd i bhg. Gråter fortsatt når jeg går, men det er ikke lenger sår gråt.. mer protest. Hun gir seg før jeg er ute av døra. ;) Men det hadde jo vært fint om det ga seg snart
Huff det er tøft når de gråter. Håper det snart gir seg :)
 
Ennå gråt her ved levering, med noen få dager innimellom hvor han ikke gråter. Verst er det gjerne mandag og tirsdag morgen
 
Back
Topp