Høsten kom

Tullingen

Gift med forumet
Desemberskatter 2016
Plutselig kom høsten.
September har vært ein fin å varm mnd her i Sandnes, men nå e høsten virkelig her!
I dag måtte jeg skrape bilen å det var bare 3 grader... Kaldt...
Men sol å kjempe nydelige høstfarger og god høstluft :D

Samme her i Kongsberg.. Har vært kald luft de siste dagene nå, selv om sola har vært oppe hele dagen :) I dag var det faktisk is på ruta her også!

ENDELIG er høsten her!! :) Jeg ble så glad når jeg kjente det var kaldt i dag. Jeg elsker denne tiden på året. Nå kan jeg endelig sitte inne i stua mi på kveldene med god samvittighet! Tenne stearinlys og se gode serier på tv. Pakke meg inn i varm jakke , lue og skjerf når jeg går ut døra:Heartpink

ELSKER det! Har vært altfor varmt nå! Ute å gå i deilig crisp høst luft ;) jeg syns det er nydelig!

Endelig er det kjølig i lufta og vi er ennå ei årstid nærmere at lille kommer ❤ også blir det kaldt på soverommet :D

Har gått å ventet lenge på dette høsten nå!! Altfor varmt :P

Var vist kortvarig den høsten, nå stråler solen og det begynner å bli rimelig varmt :)

Elsker at det er blitt kaldere jeg også. Det er deilig!
Høsten er en deilig :D

Luer ble tatt på her og i dag morges, å overtrekksbukser blei med på skolen/sfo og høstdress i bhg :p

Her var det også ganske kaldt i dag. Jeg har gått med lang boblejakke og lue :)

Måtte skrape is i dag og kun 3 grader når vi sto opp :) men elsker det! Og det er så flotte farger ute :)

Såå digg å endelig kunne bruke støvletter! Hurra for å ikke måtte bøye seg ned :)

Back
Topp