Maramo's drømmenurk❤

Hvaslags test er det? :)
Doutest er en blodprøve man tae som ksn si noe om sansynligheten for trisomi. Var på en ul hvor legeb trodde baby hadde forstørret nakkefold. Vle da henvist til riksen og blodprøve :)
 
Doutest er en blodprøve man tae som ksn si noe om sansynligheten for trisomi. Var på en ul hvor legeb trodde baby hadde forstørret nakkefold. Vle da henvist til riksen og blodprøve :)
Åh så bra den så fin ut da :D
 
B]
Ukes oppdatering
- Termin:[/B]05. Oktober 2016
- På vei: 19+0
- Måned: 5. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 149
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: 18.05
- Ultralyd: Neste nå blir vel privat for å ta noe fine bilder:)
- Kjønn: Det blir en gutt
- Navn: Tobias❤ Og hvis det virkelig ikke passer blir det Oliver eller Kasper.
- Utålmodig: Ikke enda
- Nye innkjøp: Det har vært en god handleuke! Se neste...
- Utstyr så langt: Vogn, vognpose, seng og litt klær
- Mage: Begynner virkelig å synes nå ja! Fått mine første kynnere..
-Strekkmerker: Ingen nye
- Vektendring: +3kg
-Aktivitet: Har begynt å kjenne spark❤ kjennes spiradodk utenpå.
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Går til manuellterapaut for løsning og låsing i bekken.
- Barnerom: Det ordnes til sommeren
- Matkick: Alt surt og friskt
- Plager: Hodepine, bekkensmerter og kvalmen har kommet tilbake..
- Humør: Veldig varierende.
- Sykehusbagen: ÷
- Høygravid:
- Tanker om fødselen: Prøver å holde meg litt "open minded" foreløpig
- Medisiner: Har slutta på alle!:D
- Tilskudd: Tran
Sykemeldt: Ja, bekkenet kranger...
 
Sambo har nå kjent spark utenpå 2 kvelder på rad❤
 
Da ble det sykemelding en måned til. Trodde kanskje det var en uvi som utløste alle kynnerene, men det var det ikke. Nå må jeg ta det enda mer med ro. Ikke at jeg vet hvordan det er mulig... men jaja. Alt var hvertfall fint ellers og det er jo alltid godt å høre hjertelyden❤
 

Ukes oppdatering
- Termin:
05. Oktober 2016
- På vei: 22+0
- Måned: 5. svangerskapsmåned
- Igjen til termin: 128 dager.
- Trimester: 2. trimester
- Neste kontroll: uke 24. Til jordmor. Skal ta glukosebelastning.
- Ultralyd: Neste nå blir vel privat for å ta noe fine bilder:)
- Kjønn: Det blir en gutt
- Navn: Tobias❤ Og hvis det virkelig ikke passer blir det Oliver eller Kasper.
- Utålmodig: Ikke enda
- Nye innkjøp: Noe klær ol:)
- Utstyr så langt: Vogn, vognpose, seng og klær
- Mage: Begynner virkelig å synes nå ja! Plages med myyye kynnere:s
-Strekkmerker: Ingen nye
- Vektendring: +4kg
-Aktivitet: En veldig aktiv gutt som sier ifra at han er der ja! :D
- Svangerskapsrelaterte aktiviteter: Ikke må som jeg har då mye kynnere..
- Matkick: Alt surt og friskt
- Plager: Bekkensmerter og kvalmen har kommet tilbake.. Mye kynnere.
- Humør: Veldig varierende.
- Sykehusbagen: ÷
- Høygravid: ÷
- Tanker om fødselen: Prøver å holde meg litt "open minded" foreløpig. Har byttet sykehua denne uka og har konkludert med at det viktigste er at jeg føler meg trygg.
- Medisiner: Har slutta på alle!:D
- Tilskudd: Tran
Sykemeldt: Ja, bekkenet kranger og kynnerene gjør aktiviteter fryktelig vanskelig...
 
Dagboka har blitt helt glemt, men nå som det nærmer seg slutten så må jeg skrive ned litt for å huske:)

Fikk mine første modningsrier natt til mandag (3.10). Var vondt men levbart. Fikk første tegn til slimpropp og tegningsblødning da midt på natten. Slimproppen fortsatte og gå hele dagen men riene ga seg.
Lille var voldomt aktiv i magen kvelden 3.10, noe som gjorde at jeg sleit med "knivstikk i tissen" hele kvelden :p
Natt til tirsdag eskalerte riene igjen, først med 30min mellom og ned til 6min mellom på det laveste. Hsr nå dabbet noe av igjen..
Smakket med jm på riksen nå, super koselig dame! :) Skal ringe inn hvis jeg ikke får slappet av og hvis jeg følte jeg ønsket det. Ellers skulke jeg prøve å leve vanlig. Dette kunne trekke ut.. Blir spennende å se hva dagen bringer!
Termin i morgen❤
 
Dagboka har blitt helt glemt, men nå som det nærmer seg slutten så må jeg skrive ned litt for å huske:)

Fikk mine første modningsrier natt til mandag (3.10). Var vondt men levbart. Fikk første tegn til slimpropp og tegningsblødning da midt på natten. Slimproppen fortsatte og gå hele dagen men riene ga seg.
Lille var voldomt aktiv i magen kvelden 3.10, noe som gjorde at jeg sleit med "knivstikk i tissen" hele kvelden :p
Natt til tirsdag eskalerte riene igjen, først med 30min mellom og ned til 6min mellom på det laveste. Hsr nå dabbet noe av igjen..
Smakket med jm på riksen nå, super koselig dame! :) Skal ringe inn hvis jeg ikke får slappet av og hvis jeg følte jeg ønsket det. Ellers skulke jeg prøve å leve vanlig. Dette kunne trekke ut.. Blir spennende å se hva dagen bringer!
Termin i morgen❤
Spennende! Lykke til :)
 
Back
Topp