Haha, værsågod!Er det da jeg skal begynne å løpe rundt i huset for å prøve å slå deg![]()
Da er du sprø!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, værsågod!Er det da jeg skal begynne å løpe rundt i huset for å prøve å slå deg![]()
Du og Musemor får presse runder i kveldÆsj, du har flere enn meg![]()
Må nesten bare opp av sofaen enda mer i kveld jeg da![]()
Mulig jeg kommer til å gå rundt å gjøre husarbeidHaha, værsågod!
Da er du sprø!
Kos deg med detMulig jeg kommer til å gå rundt å gjøre husarbeid
Kommer nok også til å sitte en del stille.Kos deg med det
Må røre på meg jeg også så du ikke tar meg igjen![]()
Skjønte at du ikke mente det alvorlig daKommer nok også til å sitte en del stille.
Det var en spøk, kommer nok ikke til å komme over 10.000 en gang.
Er bare på 6.863 nå
Men min stahet kan man egentlig aldri vite helt sikkertSkjønte at du ikke mente det alvorlig da![]()
Det er jeg klar over duMen min stahet kan man egentlig aldri vite helt sikkert![]()
Jeg velger å ikke ta det som en utfordringDet er jeg klar over du![]()
Det var ingen utfordringJeg velger å ikke ta det som en utfordring![]()
Da hadde jeg 17532 skritt. Men jeg gikk kortere distanse da ;-)Jeg hadde over 32.000 den dagen vi var på Trysilrypa![]()
Haha, jeg får ta noen turer opp og ned fra kjellerenDu og Musemor får presse runder i kveld![]()
Vurderte å gå ned til pokestoppet her i går kveld for å slå den rekorden, men gadd ikkeDa hadde jeg 17532 skritt. Men jeg gikk kortere distanse da ;-)
Kommer ikke til å prøve å slå RonjaR i kveld.Haha, jeg får ta noen turer opp og ned fra kjelleren![]()
Haha, nei man får velge sine "kamper" ;-)Vurderte å gå ned til pokestoppet her i går kveld for å slå den rekorden, men gadd ikke![]()
Klarer ikke jeg heller ;-)Kommer ikke til å prøve å slå RonjaR i kveld.
Det er ikke så verst det daIngen fler skritt i dag.
Endte opp på 8.258
Da slo du megBle 12313 skritt her i dag![]()