Skravletråd blå

Må kjøpe nytt batteri til vekta i dag... Var på den 12 (!!) gonger for å få eit tall 2 gonger :p Som regel går eg på vekta to gonger for å sjekke at det blir riktig, men 12 gonger var litt mykje synes eg... :p
 
Må kjøpe nytt batteri til vekta i dag... Var på den 12 (!!) gonger for å få eit tall 2 gonger :p Som regel går eg på vekta to gonger for å sjekke at det blir riktig, men 12 gonger var litt mykje synes eg... :p
Haha, halve morgenen gått til å veie seg :p
 
Flere som ikke har levert foreløpig, men krysser fingrene for at de har gått ned/stått stille, for da ligger vi bra an :)
 
Bare legger ut denne som et forslag, den ble ganske godt tatt imot ifjor, men ikke noe vits om mesteparten skal bort/ikke får tid :) Mye kalorier å forbrenne i litt god gammeldags rydding, og fint å ha det gjort før jula :)

1. Skift på alle sengene i huset og rist dyner og puter godt

2. Kom til bunns i all klesvask

3. Vask ovn, dusj/badekar og kjøleskap grundig innvendig

4. Tøm alle skap på kjøkkenet og sett inn alt på nytt etter vask/sortering

5. Tøm fryser og kjøleskap for alt som ikke brukes lenger

6. Tøm, sortèr og rydd alle skuffer på badet

7. Tøm, sortèr og rydd i alle klesskap

8. Gi bort alle klær som ikke er bruk/ikke skal lagres til f.eks Fretex/Uff

9. Vask alle vinduene i huset innvendig

10. Vask alle vinduene i huset utvendig
 
  • Liker
Reactions: EJ
Bare legger ut denne som et forslag, den ble ganske godt tatt imot ifjor, men ikke noe vits om mesteparten skal bort/ikke får tid :) Mye kalorier å forbrenne i litt god gammeldags rydding, og fint å ha det gjort før jula :)

1. Skift på alle sengene i huset og rist dyner og puter godt

2. Kom til bunns i all klesvask

3. Vask ovn, dusj/badekar og kjøleskap grundig innvendig

4. Tøm alle skap på kjøkkenet og sett inn alt på nytt etter vask/sortering

5. Tøm fryser og kjøleskap for alt som ikke brukes lenger

6. Tøm, sortèr og rydd alle skuffer på badet

7. Tøm, sortèr og rydd i alle klesskap

8. Gi bort alle klær som ikke er bruk/ikke skal lagres til f.eks Fretex/Uff

9. Vask alle vinduene i huset innvendig

10. Vask alle vinduene i huset utvendig

Eg er med på den :D
 
Haha, jeg er på hotell hele høstferien :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Står helt stille denne uka :( Har ikke hatt energi til så mye utfordringer heller, så har ingenting å bidra med til laget denne uka dessverre. Unnskyld! Skal komme sterkere tilbake når jeg blir frisk, jeg lover!
 
Bare legger ut denne som et forslag, den ble ganske godt tatt imot ifjor, men ikke noe vits om mesteparten skal bort/ikke får tid :) Mye kalorier å forbrenne i litt god gammeldags rydding, og fint å ha det gjort før jula :)

1. Skift på alle sengene i huset og rist dyner og puter godt

2. Kom til bunns i all klesvask

3. Vask ovn, dusj/badekar og kjøleskap grundig innvendig

4. Tøm alle skap på kjøkkenet og sett inn alt på nytt etter vask/sortering

5. Tøm fryser og kjøleskap for alt som ikke brukes lenger

6. Tøm, sortèr og rydd alle skuffer på badet

7. Tøm, sortèr og rydd i alle klesskap

8. Gi bort alle klær som ikke er bruk/ikke skal lagres til f.eks Fretex/Uff

9. Vask alle vinduene i huset innvendig

10. Vask alle vinduene i huset utvendig
Fin challenge, men vi har kun bodd her i 3 mnd, så ikke rukket å hope seg så veldig opp enda :p
 
Fin challenge, men vi har kun bodd her i 3 mnd, så ikke rukket å hope seg så veldig opp enda :p
Godt poeng! Vi har vaskehjelp som gjør et par av punktene.
 
Nå mangler vi vekt fra Elfie og Sogn, har sendt påminnelse :) Det ser ut som det løsnet veldig for flere, gøy å se! Det kan bli en ganske spennende kveld vektmessig :)

Jeg har trippelbursdagsfeiring i helgen, og vil gjerne kaste ballen videre til noen andre mtp utfordring denne uken, kan noen ta på seg ansvaret med å lage den?
 
Nå mangler vi vekt fra Elfie og Sogn, har sendt påminnelse :) Det ser ut som det løsnet veldig for flere, gøy å se! Det kan bli en ganske spennende kveld vektmessig :)

Jeg har trippelbursdagsfeiring i helgen, og vil gjerne kaste ballen videre til noen andre mtp utfordring denne uken, kan noen ta på seg ansvaret med å lage den?
Jeg reiser til Mallorca i morgen, kan ikke ta på meg det dessverre. Håper noen andre kan!
 
Back
Topp