Blødning og flytur

Almaa

Andre møte med forumet
Hei alle sammen. Har hatt litt blødning og spotting i en uke i morgen. Både med brunt utflod, rosa blod og vanlig rødt blod. Var sikker på at jeg holdt på å miste. Var hos legen i går og fikk tatt blodprøve for å måle hcgnivået, og må tilbake på fredag for ny blodprøve.
Men ettersom jeg ikke klarte å vente til da, bestilte jeg meg privat ultralyd i dag og fikk se et bankende hjerte❤

Men jeg fikk en ny bekymring, jeg skal på sydenferie på søndag og det var jordmora litt skeptisk til ettersom jeg har blødninger.
noen som har blødd og flydd?

Er litt uaktuelt å avbestille turen pga to andre barn jeg har som gleder seg veldig til den turen

Det sies jo at man ikke bør dra ut å fly hvis man har blødninger.
Jeg hadde blødninger, ikke gjennomgående i en uke slik som deg, mine kom litt her og litt der. Alt etter hva Blødningene følte for :-P
Har vært ute å flydd to ganger på to uker nå , og alt har gått veldig greit hos meg da :-)

Jeg har spottet litt(ferdig nå) men gu sa til meg at jeg ikke kunne trene,ikke bade i basseng og ikke ha samleie før en uke etter blodspor var borte... så blør du enda da?

Jeg har spottet litt(ferdig nå) men gu sa til meg at jeg ikke kunne trene,ikke bade i basseng og ikke ha samleie før en uke etter blodspor var borte... så blør du enda da?
Ja, jeg blør fortsatt.. Ikke så mye, men nok til at jeg må ha bind på meg hele tiden.
Fikk også beskjed av jordmor at jeg ikke fikk lov til å bruke tampong, så blir vel ikke så mye bading på meg heller på denne turen.
Men reiser nå pga ungene så de får kost seg i hvert fall.

Hvor lenge spottet du?

Føler jeg aldri blir ferdig med dette, skjønner ikke hvorfor jeg blør, og ingen kan svare meg på det heller dessverre =/

Det sies jo at man ikke bør dra ut å fly hvis man har blødninger.
Jeg hadde blødninger, ikke gjennomgående i en uke slik som deg, mine kom litt her og litt der. Alt etter hva Blødningene følte for :p
Har vært ute å flydd to ganger på to uker nå , og alt har gått veldig greit hos meg da :)
Godt det har gått fint da :)

Men var du ute og fløy mens du hadde blødninger, eller etter?

Mine kom som sagt i tide og utidekunne blø på morgenen men ikke på ettermiddagen eller på kvelden og ikke på morgenen, men første flyturen var Blødningene å hilste på.

Ja, jeg blør fortsatt.. Ikke så mye, men nok til at jeg må ha bind på meg hele tiden.
Fikk også beskjed av jordmor at jeg ikke fikk lov til å bruke tampong, så blir vel ikke så mye bading på meg heller på denne turen.
Men reiser nå pga ungene så de får kost seg i hvert fall.

Hvor lenge spottet du?

Føler jeg aldri blir ferdig med dette, skjønner ikke hvorfor jeg blør, og ingen kan svare meg på det heller dessverre =/

Okei,jeg spottet ganske lite i ca 4 dager. Men gyn sa at basseng badingen var pga bakterier som kan komme oppi der i et åpent "sår",så det er derfor... håper det går bra med deg☺️

Da våknet jeg i dag og hadde blødd en del i natt, og fant en liten klump i bindet dessverre.. Har jeg mistet tror dere? Har det vært noen klumper i deres blødninger?

Da våknet jeg i dag og hadde blødd en del i natt, og fant en liten klump i bindet dessverre.. Har jeg mistet tror dere? Har det vært noen klumper i deres blødninger?

Ikke godt å si om du har mistet eller ikke. Klumper i blodet er jo egentlig ikke et godt tegn. Har du hatt noen smerter? Og hvor langt har du kommet? Det kan jo hende det har klumpet seg på vei ut, fordi det renner saktere når man ligger.

Jeg blødde masse for en uke siden, det var klumpfritt og fikk se at embryoet fortsatt var der dagen etter. Men nå har jeg blødd litt mer siden det, og det har vært noen bittesmå klumper av og til, så tenker det kan hende at jeg har mistet. Men har ikke hatt noen smerter som ved forrige SA. Drar til gyn igjen om 1 uke.

Klem ❤️

Har ikke vært klumper hos meg.
Klumper høres ikke bra ut, beste er vel å ta seg en tur til gyn for å sjekke dette ut.

Jeg hadde ikke turt å fly eller i det hele tatt bevege meg noe særlig.

Sist spottet jeg i ca. 2 uker, så bankende hjerte, men mistet uansett i uke 8. Det kom så mye blod og var smertefult at det ikke var noe tvil. Mer og lengre enn vanlig mens. Det var klumper, ja, men jeg har klumper de første dagene av mensen også når jeg har ligget eller sittet lenger.

Har ikke vært klumper hos meg.
Klumper høres ikke bra ut, beste er vel å ta seg en tur til gyn for å sjekke dette ut.
Har ringt legen, så venter på å bli ringt opp igjen. Vil gjerne vite hva som har skjedd før jeg reiser på søndag =/

Jeg hadde ikke turt å fly eller i det hele tatt bevege meg noe særlig.

Sist spottet jeg i ca. 2 uker, så bankende hjerte, men mistet uansett i uke 8. Det kom så mye blod og var smertefult at det ikke var noe tvil. Mer og lengre enn vanlig mens. Det var klumper, ja, men jeg har klumper de første dagene av mensen også når jeg har ligget eller sittet lenger.
Jeg kan ikke avlyse denne turen ettersom jeg har 2 barn til som har gledet seg veldig til denne turen, så jeg tenker at denne kommer til å gå gærent uansett om jeg reiser eller ikke hvis det er "ment to be" på en måte. Så har ikke hjerte til å gjøre de mot de to andre. Jeg får jo ikke badet eller noe uansett, men håper bare jeg kan bli sendt på UL slik at jeg vet hvor stå'a er på en måte.

Jeg kan ikke avlyse denne turen ettersom jeg har 2 barn til som har gledet seg veldig til denne turen, så jeg tenker at denne kommer til å gå gærent uansett om jeg reiser eller ikke hvis det er "ment to be" på en måte. Så har ikke hjerte til å gjøre de mot de to andre. Jeg får jo ikke badet eller noe uansett, men håper bare jeg kan bli sendt på UL slik at jeg vet hvor stå'a er på en måte.

Jeg skjønner deg godt. Og jeg tror heller ikke du kan forhindre noe ved å unngå å fly hvis dette går galt. I de aller aller fleste tilfellene som sa skjer så er det fordi embryo ikke er kodet til å bli en baby. Det er ingenting en kan gjøre med det dessverre. Og som du sier så har du 2 barn som gleder seg veldig til denne turen. Håper du får UL slik at du kan få et klart svar. Lykke til

Selvfølgelig så ville ikke legen min sende meg på ul, men mente jeg skulle ta ny blodprøve i dag (tok en på mandag). Jeg kan ikke skjønne at hun skal se noe på den da jeg har mista i natt, så HCG nivået har jo steget en del fra mandag til i natt og begynt å gå nedover i natt.
Så har bestilt meg ny time på privat ul igjen, så får svaret i morgen tidlig ☺

Selvfølgelig så ville ikke legen min sende meg på ul, men mente jeg skulle ta ny blodprøve i dag (tok en på mandag). Jeg kan ikke skjønne at hun skal se noe på den da jeg har mista i natt, så HCG nivået har jo steget en del fra mandag til i natt og begynt å gå nedover i natt.

Hvordan gikk det? <3

Lykke til!

Back
Topp