Skravletråd blå

La inn et kjapt svar :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Er vel ikke flere enn én måte å tolke den?

Man kan gjøre hver max 1 gang per DAG, men flere ganger per uke.

Gjennomfør 8 unike challengeoppgaver og få 50 i bonus

Gjennomfør 10 unike challengeoppgaver og få 100 i bonus

Gjennomfør 14 unike challengeoppgaver og få 200 i bonus

Bonus er unike per uke
Var tydeligvis noen som lurte på noe, så da var det vel mulig å misforstå.
 
Ja. Jeg bare så de etterlyste avklaring fra noen fra blå og slengte dermed inn link her slik at de som har laget utfordringen så det. Men tydeligvis lettere å svare meg enn den som faktisk lurte på det.
 
Ja. Jeg bare så de etterlyste avklaring fra noen fra blå og slengte dermed inn link her slik at de som har laget utfordringen så det. Men tydeligvis lettere å svare meg enn den som faktisk lurte på det.
Det er ikke jeg som har laget utfordringen, så jeg har ikke fasiten. Det var derfor jeg ville høre her om jeg misforstod spørsmålet de stilte.
 
Hvordan går det med dere så langt, damer?
Her har jeg kommet inn i en god flow m trening og mat, håper det synes på vekta på fredag :)
 
  • Liker
Reactions: BMC
484578fd50a5238b49faaef87a4f4ce3

Gårsdagens fitbit. Ganske vanlig dag for meg :)
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hvordan går det med dere så langt, damer?
Her har jeg kommet inn i en god flow m trening og mat, håper det synes på vekta på fredag :)
Så heldig du er! Her har uka starta dårlig. Skylder litt på søndagen for at rutinene ikke kom i gang da. Og tante Rød er på vei så er ganske full av pms og sjokoladelyst. Men idag har jeg så langt gått 6000 skritt og kroppen har lyst på næringsrik mat, så håpet er at dagen idag, i morgen og torsdag blir bra :)
 
Må vel ut å gå litt, mangler 14 minutter på dagens 1 time mosjon :p
 
Fortsatt syk jeg.. 11 dager nå :( Barnehagebaseluskene viser ingen nåde :p
 
Lykke til med veiing i morgen alle sammen! Satser på rødt lag ryker!!!
 
ELENDIG UKE! Og nå er Tante Rød ankommet på toppen av det hele, så blir nok ikke noe fint tall i morgen. Var hvertfall ikke det morges...
 
Back
Topp