Ja nettopp så ved neste ferie da eller?Hadde vært morsomt å prøve, da![]()
Skulle ikke forundre meg om du tok det som en utfordring og gjorde det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja nettopp så ved neste ferie da eller?Hadde vært morsomt å prøve, da![]()
Får komme hit en turMen akkurat den er kanskje å dra den litt for langt, vet du hvor dyrt osteløype er i Norge...
Har en oppskrift på mozzarella, og vet hva pesto skal inneholde.Ja nettopp så ved neste ferie da eller?
Skulle ikke forundre meg om du tok det som en utfordring og gjorde det![]()
Nei den tar nok tid å lage.Har en oppskrift på mozzarella, og vet hva pesto skal inneholde.
Har bare ikke tiden til osten for øyeblikket
Vet det.Får komme hit en tur![]()
Er det, olivenolje, pinnekjerner og basilikum dersom jeg ikke husker helt feilNei den tar nok tid å lage.
Pesto er mye lettere sånn sett
I sverige pleier vi ihvertfall å ha den i et kjøleskap bak så må spørres om, så kan hende det er lignende i København, greit å vite ihvertfall.Vet det.
Skal en tur til København om litt, vurderer seriøst å se etter det da..
Tenk på alt jeg kan finne på.
Vanlig mozzarella, mozzarella med litt kajennepepper, men basilikum, med lime ++++ alt etter hva den skal brukes til
Ja noe sånt, lettere å kjøpe ferdig daEr det, olivenolje, pinnekjerner og basilikum dersom jeg ikke husker helt feil
Bra med megAlt brabare hektisk med treff, natalia som slutter å sove på dagen og hvile. Ikke mye tid til annet enn å slappe av og kose med mine
med deg da?
![]()
Ja det blir det nokBlir enda bedre å få hele rommet ferdig, altså møblene på plass og sånn. Men det tyngste arbeidet er over
Ha ha herøigHer så satt frøkna seg i en vanndam da gubben tok hun ut av bilenså hun ble klissvåt
heldigvis skjedde det da vi hadde parkert utenfor huset
![]()
HerligKjedelig det da.
Men hvordan var det ellers idag da?
Ute fra 11.45 ca til 14.30Er dere ute hele dagene uansett vær?
Hehe se lista over her så er det kanskje ikke rart![]()
Men snuppa var det ikke så ille
Da snakker du om på apotek hvor dere jobber ikke sant?I sverige pleier vi ihvertfall å ha den i et kjøleskap bak så må spørres om, så kan hende det er lignende i København, greit å vite ihvertfall.
Sjekket prisen i Norge og over 100 kr mer for 40 ml mindre var utrolig drøyt!
Skulle gjerne sendt men må oppbevares kjølig
Må passe på deg selv så det ikke blir verreKjennes bedre ut i dag enn i går kveld. Da var det fryktelig vondt. Så har brukt krykkene mye mer på jobb i dag for å avlaste mest mulig. Brukte de nesten ikke i går, og det fikk jeg svi for...
Så herlig!! Det må vel nesten feires litt det? Som en seier?pluss at det er fredag tenkte jeg?!
![]()
SyklerSykling, svømming, styrketrening, yoga, dans osv![]()
Ja det er herlig ❤Herlig
Kan jo ikke bli annet når ungene kommer løpende og skal ha kos når jeg kommer
Ja, men skal være standard på alle apotek i sverige, kan selvsagt være at noen apotek ikke har den, men de fleste tar den inn i oktober/november også pga økt forespørsel daDa snakker du om på apotek hvor dere jobber ikke sant?