JaaHaha, de små kan gjøre så herlige ting ibland![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaaHaha, de små kan gjøre så herlige ting ibland![]()
Haha, ja da er det ikke lett å få tilNår man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?
Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
Så bra daSant det. Litt kos når jeg hentet han så bar han glad og fornøyd
![]()
Og idag sprutregner detStemmer det. Får ta det vi får ikke så mye annet å gjøre med været
![]()
Deilig å være litt sosial oppi alt ogsåJobbet lenge og så ut og spise og en øl
He he godt du fant det utNår man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?
Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
Uff da så kjedelig
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.
Kjenner jeg blir stressa på hand veiene.![]()
Uff da så kjedelig med magevondtTrøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....
Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
God morgen mallaGod morgen!
Ikke så mye spvn etter det nei dessverreHe du ikke sovet siden? Ikke noe gøy å slite med søvnen:/
Ikke alltid ting går som planlagtI den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppen. Så nå ligger vi nå her da og ammer mens storebror sover. Men virker som lillebror sover han også nå. Men skulle ikke sove i babynestet sitt slik jeg fikk ryddet og gjort andre ting
Uff så tragisk
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.
Kjenner jeg blir stressa på hand veiene.![]()
Håper du har sovet godtHopper innom for å ønske god natt![]()
Er viktig detHoho ja litt moro må man ha i hverdagen![]()
Lykke til i dagJa, får håpe på det. Er så lei av hele fyren nå, at når dette er ferdig, håper jeg at jeg slipper tenke på ham på lang lang tid...!!
Skal snart på jobbGod morgen
Ja ikke rart du er trøtt da.. planer for dagen?
Ja synes i grunn det. Ikke min favoritt å nesten sitte 4 t i bilEr jo alltid godt å komme hjem![]()
He he så skjønn daEpic moment. Satt på løvenes konge, lille elsker den filmen. Så løfter hun opp bamsen sin sånn som Rafiki gjør når han skal vise frem simbahaha ååh dør litt. Kjempe søtt <3
Ikke så mye neiNei nei, det er ALT for tidlig
Da ska man sovafikk du sove noe mer etterpå da?
Tråkka på en pipeleke i natt. Skvatt til å hylte så våkner gubben "hva faen driver du med" så to sek senere tråkka han på samme leke og hoppa i taket "nei nei hva driver DU med"Er viktig det![]()