Skravletråd September

Når man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?

Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
Haha, ja da er det ikke lett å få til:P

Når man ammer i mørket og lurer på hvorfor det virker som ungen ikke har skikkelig tak. Det glipper? Hun er jo faktisk snart ni mnd og sugetak har da ikke vært noe problem de siste åtte i alle fall?

Til du oppdager at ungen putter en finger i munnen mens hun dier. Det har nemlig en direkte negativ innvirkning på det vacuumet som må til for optimalt sugetak....
He he godt du fant det ut

:(
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.

Kjenner jeg blir stressa på hand veiene. :(
Uff da så kjedelig

Trøtt ja, men sove får jeg nå ikke til... har en som har holdt på å styre nå i 5 timer, fikk i seg en liten bit med melkeprodukt i barnehagen så han har vondt i magen. Og for å toppe det hele så tissa han masse i senga mi.... og jeg som akkurat hadde satt på ny bleie, men den var like tørr inni når jeg tok den av som når jeg tok den på....

Opp om 2 timer og det blir tungt ja....
Uff da så kjedelig med magevondt

I den forstand at jeg gikk og la meg i senga med han hengende i puppen:-). Så nå ligger vi nå her da og ammer mens storebror sover. Men virker som lillebror sover han også nå. Men skulle ikke sove i babynestet sitt slik jeg fikk ryddet og gjort andre ting
Ikke alltid ting går som planlagt:P

:(
En kamerat av meg driver med gulrøtter. Å i dag brant kjølelageret hans ned til grunn. Kasser til 1 mill gikk føyken og han har akkurat startet innhøstingen og mangler nå lagring til ca 700 tonn gulrøtter.

Kjenner jeg blir stressa på hand veiene. :(
Uff så tragisk:(

Er viktig det:P
Tråkka på en pipeleke i natt. Skvatt til å hylte så våkner gubben "hva faen driver du med" så to sek senere tråkka han på samme leke og hoppa i taket "nei nei hva driver DU med"
Så her er det humor uansett tid på døgnet ;)

Back
Topp