Nedtelling 18 uker!

ma15&17

Gift med forumet
Marsmellows-15
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Vi trenger en ny milepæl og telle ned til! :)
 
52. Hva er spesielt med 18 uker? Hva slags milepæl er det? :confused:
Altså, neste ordentlige milepæl er vel 23 uker og levedyktig foster, det gidder virkelig ikke jeg å begynne å telle ned til. 18 uker er jo tiden rundt oul og da man begynner å bli ordentlig gravid :) vi hadde nedtelling uke 18 i min forrige termingruppe, men du velger jo selv hva du teller ned til.
 
Altså, neste ordentlige milepæl er vel 23 uker og levedyktig foster, det gidder virkelig ikke jeg å begynne å telle ned til. 18 uker er jo tiden rundt oul og da man begynner å bli ordentlig gravid :) vi hadde nedtelling uke 18 i min forrige termingruppe, men du velger jo selv hva du teller ned til.
Jeg liker nedtelling :) så er gladelig med :) trodde kanskje at det var noe spesielt da, siden vi har nedtellingstråd til oul :)
 
Jeg liker nedtelling :) så er gladelig med :) trodde kanskje at det var noe spesielt da, siden vi har nedtellingstråd til oul :)
Men oul er jo så innmari individuelt, det er jo ikke nedtelling mot samme "målet". Og jeg har ikke fått innkalling til oul (12+5), har ikke vært hos fastlegen min enda så vil telle ned mot noe før den tid kommer :)
 
Back
Topp