Jeg skulle lån samboers pc for å printe noe og mens jeg ventet på at printeren skulle bli gikk jeg inn på Facebook en tur. Han logger aldri ut så jeg kom rett på hans nyhetsfløde, og før jeg rakk å logge ut så jeg et innlegg jeg egentlig ikke skulle se...
Så nå vet jeg at de arrangerer en babyshower for meg i september
Det til tross at jeg har sagt til samboer flere ganger at jeg ikke vil ha noen.
En gang for noen måned siden sa jeg til og med rett ut at han MÅ si til de som spør om hvilket dato som skulle passe/hvem som skal bys inn mm at jeg IKKE vil ha noen shower. Da svara han bare noe rart om at han ikke er sånn/kan si sånt, men jeg trodde allikevel at han skulle høre på meg.
Jeg liker nemlig ikke å ha bursdag. Jeg liker ikke oppmerksomhet (hater å være i sentrum). Jeg liker ikke å få gaver uten å gi andre selv. Og jeg liker i hvert fall ikke overraskelser!
Så nå sitter jeg her med en stor klump i magen
samboer har dratt på jobbreise i kveld og blir borte til på lørdag. Så jeg kan ikke snakke med han om det her enda.
Men hva skal jeg gjøre? Hva KAN jeg gjøre?
Klart jeg er utrolig rørt av at de vil ordne babyshower for meg!!!! Men det hadde føltes bedre om de hadde snakket med han og han hadde sagt at jeg ikke vil, og jeg hadde fått vite at de spurt etterpå. Nå når jeg vet vil jeg stoppe de. Men så får jeg dårlig samvittighet og føler meg dum mot de som sikkert har styra en del allerede - og gleder seg!
Men jeg vil jo ikke!
det kan jo ikke være noe artig å ordne en shower til en som ikke vil?
Er det noen som har noen tips til meg i min "spesielle situasjon"...?
Så nå vet jeg at de arrangerer en babyshower for meg i september
Det til tross at jeg har sagt til samboer flere ganger at jeg ikke vil ha noen.
En gang for noen måned siden sa jeg til og med rett ut at han MÅ si til de som spør om hvilket dato som skulle passe/hvem som skal bys inn mm at jeg IKKE vil ha noen shower. Da svara han bare noe rart om at han ikke er sånn/kan si sånt, men jeg trodde allikevel at han skulle høre på meg.
Jeg liker nemlig ikke å ha bursdag. Jeg liker ikke oppmerksomhet (hater å være i sentrum). Jeg liker ikke å få gaver uten å gi andre selv. Og jeg liker i hvert fall ikke overraskelser!
Så nå sitter jeg her med en stor klump i magen
Men hva skal jeg gjøre? Hva KAN jeg gjøre?
Klart jeg er utrolig rørt av at de vil ordne babyshower for meg!!!! Men det hadde føltes bedre om de hadde snakket med han og han hadde sagt at jeg ikke vil, og jeg hadde fått vite at de spurt etterpå. Nå når jeg vet vil jeg stoppe de. Men så får jeg dårlig samvittighet og føler meg dum mot de som sikkert har styra en del allerede - og gleder seg!
Men jeg vil jo ikke!
Er det noen som har noen tips til meg i min "spesielle situasjon"...?