Litt sliten i bekkenetHvorfor ikke?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt sliten i bekkenetHvorfor ikke?![]()
Håper dere snart finner ut årsaken til all gråt og hylingHer har da lillebror holdt det gående med gråt siden jeg og storebror spiste middag i 17 tiden. Gråt seg gjennom hele kveldsstellet til storebror og legging av han. Lurte en stund på om storebror ville klare å sovne til hylingen. Endte til slutt med at for å få storebror til å sovne og føle han også fikk litt kos og oppmerksomhet, så ble lillebror lagt i seng, storebror fikk ligge og sløve på magen/brystet mitt og på 5 min sovnet han. Jeg kom opp i stuen igjen og der sovnet også lillebror på brystet når jeg satte meg i sofaen. Er det ikke typisk da? Aldri få gitt storebror en koselig natta kos når jeg er alene med begge for da skal lillebror hyler seg gjennom leggingen
![]()
Jo noe så veldig ogsøÅååh så kjedelig:-/. Er det ikke typisk da?
Har trent cardioHva har fu trent? Vært i byen selv. Ellers rolig ettermiddag hjemme
Så koselig med vuggeJoa men tror han tenker på vugge osv som han jo egentlig skal lage
Men vet de kommer om vi ringer heldigvis
Blir ikke bedre av at jeg er sliten, og mannen borteLyder kjent![]()
Uff, akkurat som her!En som blir forbannet og slenger ting rundt seg når jeg ber han om å gjøre det
Egentlig ikke....
Han er egentlig veldig flink til å lese når han bare gjør det ordentlig
Han har ikke noe problem med å lese undertekster på TV'n, for veldig mange på hans alder går de for fort bort
Pølse med brokkoli og erter- og gulrotsaus herTomatsuppe med samme tilbehør![]()
Uff daFy fader å et mareritt det er å få gutten til å gjøre lekser...
Tar hun flaske da?Eksperiment om ei uke? Galskap?
Vesla ammes i søvn. Det funker for oss. Jeg skal ikke noe likevel. Tlf fra jobb. De planlegger middag neste mandag, vil jeg være med? Reservert bord på et sted klokken fem. Sjekke med mannen, han har ingen planer. Ok.
Men, middag fem. Hun legger seg sju. Jeg er ikke hjemme da...
Takk for din medfølelseUff, akkurat som her!
Slitsomt....
Det har han etter faren sinDet er jo bra at han er flink til å lese da hvertfall![]()
Nope ikke der hellerIkke på nett heller?![]()
Holdt hun ut 1 time?!Haha det var like førpluss at å løpe etter en på14 mnd inne på elkjøp
nei det er nesten værre.
He he kjiptBare jeg som ikke får leksene til frøkna til å virke![]()
Hvorfor i all værden har du stjælt plassen min ?Holdt hun ut 1 time?!imponerende!
![]()
God kveldGod kveldvært på handletur uten barn det var kjekt