Håper og tror det skal bli bra tilslutt ja! Gleder megBlir spennende å se resultatet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper og tror det skal bli bra tilslutt ja! Gleder megBlir spennende å se resultatet
Tror det var viktig for alle at du var der da, man må velge sine prioriteringer ved slike ting.Ja. Skulle egentlig sy lørdag som var. Men søstera mi ville jeg skulle komme til sykehuset så da slapp jeg alt og dro
Hater generelt å prute jeg da, syns det er bedre når mannen gjør detJeg synes hvertfall det er lettere
Gjør detWeeee, skal sjekke etterpå![]()
Denne er nok favoritten blandt mine kunderÅååå så fint
TydeligvisDu trenger litt brus![]()
Det er detDet er jo veldig godt
Ja tenker det jeg også, bare vente til snuppa soverLur ide
Ja. Hadde jeg kunnet, hadde jeg vært hos min søster enda. Men det går ikke. Så da kobler jeg ut med sying og strikkTror det var viktig for alle at du var der da, man må velge sine prioriteringer ved slike ting.
Men må ikke glemme seg selv og livet sitt også, så er lurt å sy litt![]()
Håper du får kobla ut litt i kveldOpp kl 05:30
Kle på seg, sminke.
Legge matbokser i sekkene.
Lage frokost til alle
Vekke ungene og hjelpe dem med å få på klærne
Spise
Dra, stå og trippe foran barnehagen når den åpner.
Møter hele dagen, halvparten på engelsk
Hente like før barnehagen stenger kl 16:30
Står og lager middag i jobb skjorten
Sliten nå
Oppå grillesken?Jaja og hvor sover vesla da?![]()
Så godt å være i gangAbsolutt.
Satser egentlig på å få tatt siste veggen et strøk i kveld, men vi får se. Ellers fortsetter jeg i morgen.
Onsdag henter jeg mamma som skal hjelpe meg litt med vinduet som trenger et strøk hvitt (må altså kjøpe hvit maling, og rett pensel tipper jeg. Så mamma blir med på det, hun har malt mange vinduer. Jeg har aldri malt før)
Lærer underveis, og fargen blir bra tror jeg, spent på den lilla.
Skal bli ferdig denne uken i alle fall.
Blir nok detHåper og tror det skal bli bra tilslutt ja! Gleder meg
Ingen av oss er god på dwtHater generelt å prute jeg da, syns det er bedre når mannen gjør det![]()
Det skjønner jeg godtDenne er nok favoritten blandt mine kunder![]()
Må ha i deg øitt såntTydeligvis![]()
Er alene med barna så i kveld blir det rydding og matpakke laging.Håper du får kobla ut litt i kveld![]()
Blitt et glass alleredeMå ha i deg øitt sånt![]()
Er det mye rydding da?Er alene med barna så i kveld blir det rydding og matpakke laging.
De 2 minste skal ha med dobbel i morgen