Aha tar tid. Så trøtt frøkna men turner og styrer2 i seng og en igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha tar tid. Så trøtt frøkna men turner og styrer2 i seng og en igjen
Mhm når skal han legge segJeg må vel snart hente hjem min
Hva er det som gjør at dere ikke stoler på dem?Jaja godt å vite mannen også ikke stoler på naboen i det hele tatt, altså de har snart 4 jenter men vi tør ikke la snuppa gå dit alene for å leke med jentene, og mannen snakket om at hvis fødselen begynte kunne en av de passe snuppa, men han mener om hun sover for da slipper vi at hun går dit men en kommer hit og hun sover.
Føles utrolig spesielt å ikke stole mer på noen som tross alt har erfaring med barn
Våken fremdeles, kanskje hun kommer til å sove lenge i morgen tidlig daAha tar tid. Så trøtt frøkna men turner og styrer
Regner med du klarer det fint jaSkal mye til for at den feiler.
Har laget oppskriften selv og laget den mange ganger
Hva handlet det om idag?Ser på dr phil. Burde ikke det i grunn
Tja den dukker nok opp når du slutter å leteHvorfor finner jeg ingen skjenker jeg liker
Øurte i grunn på det sammeHva er det som gjør at dere ikke stoler på dem?
Er dette denne televimsen du har snakket om?![]()
Takk, det har jeg merketDet regner![]()
Ha ha ja sikkertTja den dukker nok opp når du slutter å lete![]()
Da ville jeg gått for SkodaHolder med to her så er ikke opptatt av bredden bare lengden![]()
Vi ser enten på Skoda Octavia eller ford focus pga prisklasse og hva som er tilgjengelig her.
Er vi ikke fornøyde imorgen tar vi heller turen lengre vekk![]()
Det er kjiptTakk, det har jeg merket![]()
Begynner å bli litt lei følelsen av hval/elefant alt ettersom.Har du dårlig tid![]()
Hva studerer du?Det går tregt med studeringa mi kjenner jeg..
Var det en fin tur?Nå skal vi til byen med mamma![]()
Ganske fornøyd med det jaDet er jo ikke verst![]()
Ei som hadde blitt misbrukt av stefaren sin i mange år . Han ble dømt til 37 års fengsel men mor og søskene hennes trodde ikke på henne og ville ikke ha mer kontakt dor hun ødela familienHva handlet det om idag?![]()
Det vet jeg ikke noe om for jeg har ikke vært her på lengeStille det er her inne i dag
Helst før detMhm når skal han legge seg