Skravletråd gul

No har eg fått time til operasjon fredag om ei uke. Da ryker galleblæren til. :eek:
 
Vekta ser ikkje veldig lovende ut her til i måren. Men det e helt greit om det e meg som ryker. Er mulig eg må trekke meg til neste fredag om ikke uansett. :/ blir spennende å se i måren.
 
Har gått opp jeg da.... ser meget mørkt ut for lag gul :(
 
Jeg har vært litt fraværende denne uken. Syk mann, det er til tider verre enn sykt barn :p Jeg har egentlig vært kjempedårlig, spist litt usunt hver dag. Men mengdene ble ikke så store heldigvis. Kan bare ikke fatte og begripe at jeg har gått ned 0,7 kg denne uka :)
 
Gått opp her og, ser mørkt ut. Håper eg har gått mest opp av oss da, så du kan fortsette BMC :)
Ånei :( Hva var grunnen tror du? Du er jo så flink med løpingen.

Dere må huske å legge inn vekt. Så får den som eventuelt går ut være med i wildcard og kanskje komme inn igjen senere ;)
 
Gått opp her og, ser mørkt ut. Håper eg har gått mest opp av oss da, så du kan fortsette BMC :)
Fortsetter uansett i wildcardet, men om du må trekke deg uansett så hadde jo det vært det beste. Men det er vel ikke sikkert du må trekke deg?

Usikker jeg om det er ammingen som gjør at vekta svinger så. Føler jeg har vært flink å spise små porsjoner, holde meg aktiv, styre unna snop, drikker masse vann. Hadde ikke lyst å begynne å telle på kalorier, men må kanskje det.
 
Ånei :( Hva var grunnen tror du? Du er jo så flink med løpingen.

Dere må huske å legge inn vekt. Så får den som eventuelt går ut være med i wildcard og kanskje komme inn igjen senere ;)

Det e vel muligens kroppen som prøver å presse mot der den egentlig var. 37 kg siden januar ligg eg på no. Og har en liten misstanke om at eg løper mer enn eg tar inn av kcal. Så kroppen går litt i sparemodus. :/ må se om det e noe eg kan endre på. :)
 
Jeg syns i tillegg at lagene begynner å bli litt ujevne nå. Her er vi en som ammer og tre som ikke har så mange kg igjen å ta av. Husk på det ;)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Fortsetter uansett i wildcardet, men om du må trekke deg uansett så hadde jo det vært det beste. Men det er vel ikke sikkert du må trekke deg?

Usikker jeg om det er ammingen som gjør at vekta svinger så. Føler jeg har vært flink å spise små porsjoner, holde meg aktiv, styre unna snop, drikker masse vann. Hadde ikke lyst å begynne å telle på kalorier, men må kanskje det.

Eg trur eg må det uansett til fredagen. Har hørt at ein ikkje kan gjøre stort etter en sånn operasjon. Og når eg e i konkurranse, så må eg gjøre det eg har mulighet til. Dvs. at det kan gå litt gale :p hehe. Så det beste e nok om eg ryker i dag :)
 
Det e vel muligens kroppen som prøver å presse mot der den egentlig var. 37 kg siden januar ligg eg på no. Og har en liten misstanke om at eg løper mer enn eg tar inn av kcal. Så kroppen går litt i sparemodus. :/ må se om det e noe eg kan endre på. :)
Det er godt mulig det. Jeg har gått ned 13 kg siden januar, og begynner å merke det selv :) Men du har jo gått ned 3 ganger så mye! :O Du kan være stolt av deg selv nå :D
 
Det er godt mulig det. Jeg har gått ned 13 kg siden januar, og begynner å merke det selv :) Men du har jo gått ned 3 ganger så mye! :O Du kan være stolt av deg selv nå :D

Ja, er veldig fornøyd, men er litt kjedelig når kroppen ikkje vil spille på lag. For eg trener jo hardt. Og spiser som regel veldig rett, og alikevel går det opp over.
 
Fortsetter uansett i wildcardet, men om du må trekke deg uansett så hadde jo det vært det beste. Men det er vel ikke sikkert du må trekke deg?

Usikker jeg om det er ammingen som gjør at vekta svinger så. Føler jeg har vært flink å spise små porsjoner, holde meg aktiv, styre unna snop, drikker masse vann. Hadde ikke lyst å begynne å telle på kalorier, men må kanskje det.

Har jo gått opp det dobbelte i prosent og vel så det eg :) hehe. så du e trygg i dag ;)
 
  • Liker
Reactions: BMC
Fortsetter uansett i wildcardet, men om du må trekke deg uansett så hadde jo det vært det beste. Men det er vel ikke sikkert du må trekke deg?

Usikker jeg om det er ammingen som gjør at vekta svinger så. Føler jeg har vært flink å spise små porsjoner, holde meg aktiv, styre unna snop, drikker masse vann. Hadde ikke lyst å begynne å telle på kalorier, men må kanskje det.
Har du hatt mye salt mat i det siste? Hvis ikke kan det være at kroppen er litt på vent. Da kommer vektnedgangen etterhvert. Men det må være utrolig frustrerende når du er så flink.
 
Ja, er veldig fornøyd, men er litt kjedelig når kroppen ikkje vil spille på lag. For eg trener jo hardt. Og spiser som regel veldig rett, og alikevel går det opp over.
Det kan ofte gå opp på vekta når man trener hardt :) Jeg går nok fortsatt ned fordi jeg kun fokuserer på mat. Trener ikke i det hele tatt (kun vanlig mosjon). Muskler veier mer enn fett.
 
Har du hatt mye salt mat i det siste? Hvis ikke kan det være at kroppen er litt på vent. Da kommer vektnedgangen etterhvert. Men det må være utrolig frustrerende når du er så flink.
Kan være salt ja. Også har jeg ikke vært på do for nummer 2 på noen dager, går glatt ned en halvkilo etter en dotur :p haha! Skal prøve å være mer restriktiv på maten neste uke og i mer aktivitet. Tror jeg må begynne med noe styrke i stedet for, blir jo helt ødelagt i ankler og knær av å gå og å trene aerobic/step og lignende.
 
Ett spørsmål til dere på gult lag. Dersom dere må slåes sammen med andre lag etter idag, ønsker dere å gå samlet inn på nytt lag, eller tenker dere at det er greit å bli splittet? Tenker bare å få noen synspunkt hvis jeg må ta stilling til dette senere ;)
 
Back
Topp