Skravletråd September

Får virkelig kjenne på hvor usikkert og plutselig livet kan endre seg.

Mannen til min søster ligger på intensivavdelingen på sykehuset. Svever mellom liv og død og er i respirator på 4 dagen. Akutt sykdom. Akutt sjelden sykdom.

Derfor har jeg vært endel fraværende i de siste dagene. Ting har bare gått i ett. Jeg må jobbe, mens alt jeg vil er å dra til min søster og holde rundt henne. Vi vet ingenting. Om han kommer til å overleve engang. Kjenner jeg måtte bare få det ut et sted. Jeg er så enormt trist for tiden.
Så trist å høre:(
Sender deg en varm klem og krysser alt jeg har❤️

Tusen takk ❤ han har fått en så sjelden akutt sykdom at ingen vet mulig utfall. Er liksom bare rapportert mindre enn 100 tilfeller i hele den moderne historie av dette han har :(
Det er umulig å forestille seg hvordan dere må ha det nå:( krysser alle fingre!

Ennå forkjølt, hadde nettopp sovnet nå for litt siden, sov i 10 min og nå ligger han og gråter. Gubben prøver å trøste så godt han kan men ikke alltid han vil ha kos av andre enn den så la han når han sovnet. Kan vær jeg må ned en tur men får se:-)
Stakkars lille:( håper han roet seg..

Er min første, så jeg vet ikke. Men det er nok heller et utviklingssprang i såfall :-) Hun hadde en liknende periode da hun var 4 måneder. Da kom vi frem til at det var et sprang :-)
Ikke alltid lett å vite hva som feiler våre søte små:)

Da er jeg hjemme fra svømming :) helt alene. ❤️ M sovna med en gang så nå nyter jeg livet ! Mannen kommer ikke hjem før på søndag :)

Hva gjør dere i kveld ?
Kos deg hjemme alene:D
Jeg har vært på foreldremøte nå er det sofa:P

Skulle støvsuge men lille blir jo helt panisk bare hun ser støvsugere stå på stuegulvet. Stakkars brukte evigheter på å roe henne ned :( så blir hun musestille kjempe lenge etter at jeg har roet henne ned :(

Heldigvis sover hun nå. Så nå kan jeg støvsuge og pynte kake :)
Fortsatt redd for støvsugeren?:(

Back
Topp