Så godt han er bedreJada kjenner jeg er litt sliten etter nesten en uke med sykdom, men nå ser det ut til at minsten er i mye bedre formog han har seg faktisk en lur i senga si
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så godt han er bedreJada kjenner jeg er litt sliten etter nesten en uke med sykdom, men nå ser det ut til at minsten er i mye bedre formog han har seg faktisk en lur i senga si
![]()
Så kjektFått kjøpt opp ett lite lager med bøker som frøkna kan gi i bursdagsgaverRoald Dahl bøker til 70 kr stk er jo genialt, og veldig populære bøker blandt de i klassen te eldste
![]()
Oi så stas!Beatilt fotballsko til kb
Fikk med nqvn og norsk flagg på skoen gratis i tillegg til 60 %
Han kommer til å besvime
Hehe herligSå sitter vi å ser på løvenes konge, mor sitter å synger av full hals til sangene. Lille ser på meg og roper "HYSJ"
Mamma tar hintet å holder kjeft![]()
Kose dere på svømming senereDuppa av litt, det var deilig og nødvendig ! I dag drar mannen på guttetur å blir borte til søndag.
Så blir bare husarbeids helg på meg. Babysvømming senere i dag, da skal svigermor være med, det har hun hatt lyst til lenge
Ja han kommer til å bli råhappy.Oi så stas!
Så kjekt . Hva måtte du giJa han kommer til å bli råhappy.
Det koster opprinnelig 300 å få det på men gratis på noen av de dyrere skoene
750 på 60 % .Så kjekt . Hva måtte du gi
Aner ikke faktiskMiddag i dag?
Koster mye ja750 på 60 % .
her er det kjøttkakerAner ikke faktisk
Middag i dag?
Kjekt med besøk sikkert. Her har det begynt å bli et daglig spørsmål etterhvert. OJ vil på besøk og ha. Vi får se snartKjørte til skolen med sykkel så kb fikk syklet hjem. Han har nå besøk av kompis og får snart entil på besøk
Det går stort Sett i hysj hysj hele dagenHehe herlig
Det blir her i morgen faktisk . BlekkulfpølserHjemmelaget potetstappe og pølse.
Hehe søttDet går stort Sett i hysj hysj hele dageni går stod hun midt i butikken å ropte "HYYYYYSJ"
Ja de har jo trossalt vært adskilt noen dager nå så da må man jo være med hverandre hjemKjekt med besøk sikkert. Her har det begynt å bli et daglig spørsmål etterhvert. OJ vil på besøk og ha. Vi får se snart
Ikke billig med fotballsko men sånn egt plwier han å få til 4-500 pr par.Koster mye ja
her er det kjøttkaker
Kan skjønne det. KjektJa de har jo trossalt vært adskilt noen dager nå så da må man jo være med hverandre hjem![]()