1.klasse i år :)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Flere med søte små som skal starte i 1.klasse nå?:)
Er de klare for skolen?
Min gutt er født i desember, så han er bare 5,5 år....veldig tidlig å starte skole egentlig, men han virker heldigvis klar:)
 
Ja har en som starter til onsdag.
Faglig er han veldig klar.
Siden han kommer fra bhg med 8 barn og nå er over på stor skole, er han sosialt ikke klar.
Så er veldig spent på hvordan det går..
 
Han har gledet seg til skolestart og er klar for å lære masse.
Men han kjenner ingen han skal gå på skole med. Hae hatt han på sfo i to uker nå men han er så sjenert så sliter med å bli kjent med noen. Er for mange unger å forholde seg til :-/
Håper det går bedre når skolen begynner.
 
Ja har en som starter til onsdag.
Faglig er han veldig klar.
Siden han kommer fra bhg med 8 barn og nå er over på stor skole, er han sosialt ikke klar.
Så er veldig spent på hvordan det går..
Håper det sosiale går seg kjapt til:)
Spennende dette!
 
Han har gledet seg til skolestart og er klar for å lære masse.
Men han kjenner ingen han skal gå på skole med. Hae hatt han på sfo i to uker nå men han er så sjenert så sliter med å bli kjent med noen. Er for mange unger å forholde seg til :-/
Håper det går bedre når skolen begynner.
Krysser fingre for at han sklir inn nå som skolen begynner:)
De er jo som regel flinke til å involvere alle i ulike aktiviteter:)
 
Ja, min begynte mandag 22/8. De er 70 1.klassinger med ca 55 jenter ;) Var visst jenteboom i 2010. :p
Har gått greit til nå. Han har funnet mange lekekompiser og han synes det er artig på skolen.
 
Ja, min begynte mandag 22/8. De er 70 1.klassinger med ca 55 jenter ;) Var visst jenteboom i 2010. :p
Har gått greit til nå. Han har funnet mange lekekompiser og han synes det er artig på skolen.
Oi, det var mange jenter:p
Bra han trives da:)
 
Han har begynt ja, og det er såå stor omstilling at han er kjempesliten hver dag.. Har heldigvis en venn i klassen. Men er en skjør og betenkt liten gutt, er så utrolig spent på om han får flere venner etterhvert..
 
Ja, min begynte mandag 22/8. De er 70 1.klassinger med ca 55 jenter ;) Var visst jenteboom i 2010. :p
Har gått greit til nå. Han har funnet mange lekekompiser og han synes det er artig på skolen.
Her jeg bor var 2010 gutteboom. 18 gutter og 7 jenter i klassa til guttungen :)
 
Back
Topp