Da starter prøving med nr 2 :D

Gratulerer så mye til dere andre :)
Her endte det i nok en spontanabort i uke 12..
Så blir å prøve igjen mot sensommeren og høsten. :)
 
Så spennende:). Håper det går fort for dere å bli gravid med nestemann :). Her venter vi nr 2 i juli, blir spennende
Tusen takk Jeg sitter å drømmer om nr 2... Det er helt merkelig hvordan hjernen nå er fullstendig innstilt på at det er klart for et barn til... Hormonene eller hva det er bare skriker at nå er det på tide å bli gravid! Må bare høre på fornuften og vente litt til..
Og gratulerer til dere! Spennende og fantastisk med ny baby og spire i magen ❤️
 
Tusen takk Jeg sitter å drømmer om nr 2... Det er helt merkelig hvordan hjernen nå er fullstendig innstilt på at det er klart for et barn til... Hormonene eller hva det er bare skriker at nå er det på tide å bli gravid! Må bare høre på fornuften og vente litt til..
Og gratulerer til dere! Spennende og fantastisk med ny baby og spire i magen ❤️
Jeg "sliter" med de samme tankene selv. Er så klar for å bli gravid! Ser gravide overalt, konkurranser og reklamer om gravidtøy osv. Vi skal drøye bitte litt, men kjenner jeg gleder meg til å slippe meg litt løs igjen ;-) haha. Mannen gleder seg også ;-)
 
Tusen takk Jeg sitter å drømmer om nr 2... Det er helt merkelig hvordan hjernen nå er fullstendig innstilt på at det er klart for et barn til... Hormonene eller hva det er bare skriker at nå er det på tide å bli gravid! Må bare høre på fornuften og vente litt til..
Og gratulerer til dere! Spennende og fantastisk med ny baby og spire i magen ❤️
Ja merket selv når jeg begynte å føle meg klar for nestemann at jeg savnet å gå gravid selv om ifølge mannen skal ha sagt at nestemann skulle adopteres under de verste riene:). Så herlig med spark i magen igjen❤❤
 
Ble en spontanabort på oss i dag,9+1..ingen hjerteslag på ul..
Så nå blir det sommerferie fra prøving så får vi se over sommeren:)
 
Å nei så trist:-/. Håper det går bra med dere og lykke til videre:)
Takk for det:)

Går bra her, hjelper jo på å ha ei fra før som lyser opp hverdagen❤️
Å vi er sikre på at vi skal få til ett søsken til slutt:)
 
Da er prøving igang igjen, håper å bli "raskt" gravid igjen og at spira denne gangen vil holde seg inne :)
 
Vi starter prøving igjen denne månden :) driver og tar el-tester i disse dager, men blir ikke helt klok på de billigtestene. Har et lite (stort) håp om at jeg skal bli gravid på første pp denne gangen også, for jeg blir litt smågæren av denne prøvinga :p
 
Da skjedde det med oss også.. Hadde rukket og glede oss over at vesla skulle bli storesøster noen uker før det gikk galt. Så spontanabort i uke 8 og vi er tilbake til start.. Men nå kan jeg ikke bruke noe form for tester for alt vil slå ut dersom jeg fortsatt har hcg i systemet. Så nå satser vi på at naturen tar styringen og "slipper til" når tiden er inne.. I mellom tiden nyter jeg den vakre jenta mi som lyser opp et hvert rom. Veldig glad for at jeg har henne når jeg opplever en SA. Kjenner jeg gleder meg veldig til testen blir positiv igjen og jeg kan føle at jeg kan gå videre. Akkurat nå er det litt tungt :-(
 
Har dere begynt igjen? Har akkurat vært igjennom en spontanabort selv :-(
Vi har begynt prøvinga igjen nå ja :) Jeg driver ikke å tester for el, lar bare naturen gå sin gang :)
Leit med den spontanaborten, virkelig ikke kjekt når det skjer, og lykke til med eventuell prøveperiode igjen <3
 
Vi starter prøving igjen denne månden :) driver og tar el-tester i disse dager, men blir ikke helt klok på de billigtestene. Har et lite (stort) håp om at jeg skal bli gravid på første pp denne gangen også, for jeg blir litt smågæren av denne prøvinga :p
Gratulerer så mye med prøving!:)
Er det mye stress med testing av EL ?:p
Her får det bare gå natuens gang, liker å tro at jeg ville blitt mer skuffet av å ikke bli gravid med en gang dersom jeg viste når EL var :p Jeg vet så klart ca. når EL er, da jeg følger med i syklusen min.. :)
 
Gratulerer så mye med prøving!:)
Er det mye stress med testing av EL ?:p
Her får det bare gå natuens gang, liker å tro at jeg ville blitt mer skuffet av å ikke bli gravid med en gang dersom jeg viste når EL var :p Jeg vet så klart ca. når EL er, da jeg følger med i syklusen min.. :)
Det er i hvert fall irriterende når jeg aldri klarer å få positiv test :p tok noen el-tester forrige gang som heller ikke ble positive, men siden jeg har ganske grei syklus satser jeg bare på at det skal klaffe hvis vi legger inn en del aksjer ;-) Har ikke store tegnene på el, så jeg satser bare på at jeg har el ca 14 dager før ikm :)
 
Det er i hvert fall irriterende når jeg aldri klarer å få positiv test :p tok noen el-tester forrige gang som heller ikke ble positive, men siden jeg har ganske grei syklus satser jeg bare på at det skal klaffe hvis vi legger inn en del aksjer ;-) Har ikke store tegnene på el, så jeg satser bare på at jeg har el ca 14 dager før ikm :)
Samme som her:p har klaffa med denne "metoden" før, så satser på det igjen :p
 
Gravid for tredje gang denne runde , bare 5+1 nå, så langt går det bra:)
Termin i begynnelsen av juni hvis alt går bra:)
 
Back
Topp