★☆★Felles skravletråd vår2016★☆★

Når er skolestart?
Kanskje greit å gi folk litt tid ja, og kanskje annonsere oppstart på generelt? For at folk som ikke vet om slankekrigen fra før kan få vite at den finnes.
Skolestart er 17 til 22, litt ulikt rundtomkring i landet.

Det er en tråd på generell. Jeg skal annonsere mer når dato er satt.

Oppstart 19 er ikke aktuelt om jeg skal lede det, den uken har jeg åtteårsdag og overnattingsgjester og full baluba hele uken.

Men jeg kan ha påmelding 23-24 og oppstart fredag 26, eller tilsvarende uken etter.
 
Jeg har litt lyst å få det igang (gått bare opp og opp o ferien og er redd jeg starter høyere enn sist runde) så 26.8 passer fint. Men jeg kan holde ut en uke ekstra, så får jeg tatt meg sammen og ikke måtte rapportere så ille, kanskje..

Går for flertallet
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg har litt lyst å få det igang (gått bare opp og opp o ferien og er redd jeg starter høyere enn sist runde) så 26.8 passer fint. Men jeg kan holde ut en uke ekstra, så får jeg tatt meg sammen og ikke måtte rapportere så ille, kanskje..

Går for flertallet

Eg er med uansett :D
 
Jeg har litt lyst å få det igang (gått bare opp og opp o ferien og er redd jeg starter høyere enn sist runde) så 26.8 passer fint. Men jeg kan holde ut en uke ekstra, så får jeg tatt meg sammen og ikke måtte rapportere så ille, kanskje..

Går for flertallet
26 er fint!
 
Tenker vi sier det sånn
 
Er det en grunn til at det glasset med vann skal drikkes FØR et måltid?
 
Er det en grunn til at det glasset med vann skal drikkes FØR et måltid?

Sikkert for å framheve ein metthetsfølelse. Det er det ekspertane seier.
 
Back
Topp