Skravletråd September

God morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjedde :-P Det slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
God morgen :)
Ikke den beste starten på dagen kanskje.
Har du prøvd dentinox?
Har ikke så mange tips å komme med, min var ganske blid da første tanna spratt fram, trots at vi var på reisefot.

Kan det være urvikklingssprang?

Så har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døra :p å vi som har så liten gang i tillegg.

Hva er dagens mål?

Jeg våkna da mannen gikk på jobb :(
Kl 5 var jeg lys våken :o

Så sove blir nok ikke aktuellt før i 11 tiden..

6500 (7500 til bonus). :)

Æsj. Det var tidlig!! :o

6500 (7500 til bonus). :)

Æsj. Det var tidlig!! :o
Ikke værst :) flinke vi er :D

Det er veeldig tidlig :o heldigvis våkna lille i 7 tiden så jeg fikk slappet av i 2 timer :)

Så må jeg ut i regnet snart :( ut med søppel (som mannen "glemte" og butikken)

God morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjedde :p Det slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
Håper dagen blir bedre

God morgen :) nå begynner jeg å bli lei av at de snekkerne skal banke på til alle døgnets tider

Back
Topp