Urolige barn?Spent på natten gitt, 3 oppvåkninger allerede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Urolige barn?Spent på natten gitt, 3 oppvåkninger allerede
Det er jo typiskFår ikke sove jeg
God morgenGod morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjeddeDet slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
Hva er dagens mål?
Jeg våkna da mannen gikk på jobb![]()
Kl 5 var jeg lys våken
Så sove blir nok ikke aktuellt før i 11 tiden..
Ikke værst6500 (7500 til bonus).
Æsj. Det var tidlig!!![]()
Det gjøt det ikkeTipper det går av seg selv![]()
God morgen thalizTypisk meg å sovne fra all skravling i går
Men da sier jeg god morgendet er fredag
![]()
Håper dagen blir bedreGod morgen. Startet dagen med grining, brøling, hyling osv. i dag også. Og jeg føler meg ganske teit, for jeg sjekket munnen for sikkerhetsskyld, og det var det en liten tann gitt. Ikke rart hun har vært uttafor og sint. Har sjekket den munnen opp og ned i 2 måneder, men ikke når det faktisk skjeddeDet slo meg ikke engang. Meeen forslag, før mor blir gal.
Håper du har sovet godt*gjesp*
Sier god natt, jeg!
Sov godt alle sammen!![]()
God morgen synnøveGod morgen alle![]()
God morgen igjenTror muligens jeg må si natta nå![]()
Det gjorde vi jaVi klarte det jooo![]()
Takk for detLykke til på møte![]()
Ja må opp å levere kbDer var du oppe og, ja!
God morgen.
Har sovet greit, men tenkte prøve få en time til på øyet.
Kjekt med slike tips om uhell skulle skjeJa! Hørtes jo helt rart ut, og jeg var nervøs når jeg startet å spraya, men det ble faktisk veldig bra![]()
Så koseligMener jeg ikke har delt dette bildet her inne
Vis vedlegget 195901
Tatt pledd over men begynner å bli klar for lillebror ❤
Det kan min gå fint forbi ogsåSå har mannen glemt å ta med seg søppla. Skjønner ikke at det er mulig når jeg har satt to poser rett forran døraå vi som har så liten gang i tillegg.
God morgen hoprGod morgennå begynner jeg å bli lei av at de snekkerne skal banke på til alle døgnets tider