Nå som jeg jobber slik som jeg gjør for tiden er denne treningen utrolig viktig.Flink du er til å opprettholde trening![]()
Komme seg vekk fra skjermer, papirer og mas.
Jeg er avhengig at å få litt pusterom for meg selv i slike perioder som jeg er i nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå som jeg jobber slik som jeg gjør for tiden er denne treningen utrolig viktig.Flink du er til å opprettholde trening![]()
Ja var godt detSå bra!![]()
Skal slappe av imorgen før vi reiserHuff da. Må passe på å slappe av også. Masse god bedring. Hvor reiser dere?
det er sant![]()
Fikk åpnet dt gamle kortet heldigvisÅ det er kjedelig! Får overføre til annet kort eller til mannen sin konto da før avreise
He he du mener det jaGodt det da
Du trenger jo ikke forlate oss før enn imorgen rett før dere reiser syns jeg![]()
Skravler vel idag?En dusj var helt innafor nå. Så ville jeg egentlig bort til bestemora mi å strikke litt. Men så vil jeg skravle her også![]()
Fikk til om med spist middag med familien og trentKom du deg hjem? Antar du var på jobb
Greit med noe i bakgrunn så lenge det ikke blir for distraherendeHar på gilmore girls i bakgrunnenellers hadde det blitt veeldig stille her
![]()
Hva har du lyst på da? Vet ikke det heller?
Om det ikke angår dere direkte og ikke noe om at bf vil ha kontakt vil jeg tro timen imorgen holder egentligNei, regner med det jeg og. Han blir jo tvilsomt å "plutselig" skal ha kontakt nå.
Vet ikke hvor lang tid de "må" bruke om de først åpner for undersøkelse..? Jeg er helt grønn på systemet innen bv..
Ja, det er forståelig. Du fant det?Blir det når kort blir borte
Godt det da!Fikk åpnet dt gamle kortet heldigvis
Ja selvsagt mener jeg det, noe annet ville vel hvert rart?He he du mener det ja
Vi har hatt Doc Mcstuffins på i bakgrunnen i evigheter. Herregud jeg og mannen kan sangene utenattGreit med noe i bakgrunn så lenge det ikke blir for distraherende![]()
Brødskive er greit det ogsåLysten var egg og bacon, men gadd ikke lage, og spiste egg med pølse og spekeskinke til lunsj (mannen lagde, og visste ikke at han spolerte mine planer for kveldsmat)
Ble brødskiver med mør
Så godt ❤Fikk til om med spist middag med familien og trent
Om det ikke angår dere direkte og ikke noe om at bf vil ha kontakt vil jeg tro timen imorgen holder egentlig
Huff! Men blir bare til at det går over til noe annet du blir leiVi har hatt Doc Mcstuffins på i bakgrunnen i evigheter. Herregud jeg og mannen kan sangene utenatt![]()