englemamma18
Elsker forumet
Det er huseierlag der jeg bor, så brøyting betales av årsavgiftenVi får ikke tak i brøyter her. Så kjøpte snøfres selv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er huseierlag der jeg bor, så brøyting betales av årsavgiftenVi får ikke tak i brøyter her. Så kjøpte snøfres selv![]()
Mer opptatt av kvaliteten enn merkethar heldigvis arva mye veldig pent brukte uteklær til nå. Har endel til hun blir 3-4 og.
utedress ønsker vi oss i julegave hos en av besteforeldrene hennes. Sist jul fikk vi det hos svigers. Den passer dog ikke før til neste år
![]()
Ikke meg hellerveldig turn Off![]()
Ikke meg vertfall![]()
Så er alt klart til ankomst?God kveld damer nå er madrass til sprinkelseng kjøpt og til lufting snart skal jeg få luftet ut dyna, da mangler jeg bare å sette på sengetøyet!![]()
Uuh. Ull er gullDe er utrolig gode
Ullfor i de![]()
Kommer han veldig sent?Det er huseierlag der jeg bor, så brøyting betales av årsavgiftenMen kommer til å kjøpe snøfreser i år hvis han er like dårlig på å møte opp som de to forrige vintrene.
Har lurt på det samme? Kanskje travelt på hjemmefrontenHvor har det blitt av musemor?
Mhm er devi kjøpte også ullvotter og hadde ufora regnvotter utenpå.Uuh. Ull er gull![]()
Ja det kan hendeHar lurt på det samme? Kanskje travelt på hjemmefronten
Ja. Bedre å ha ting som er for stort enn å få ting som er for småttJaja, men da har du i alle fall utedress som snaaart passer
Godt med arva klær! Nå som mi er snart 7, er det ikke noe å arve mer (.. sikkert fordi de bruker klærne lengre i denne alderen, slik at klærne faktisk -rekker- å bli slitte/ødelagte).
Høres lurt utTrøtt jeg
Blir tidlig senga i dag
Jeg selger fortsatt yttertøy etter kb som er 10Jaja, men da har du i alle fall utedress som snaaart passer
Godt med arva klær! Nå som mi er snart 7, er det ikke noe å arve mer (.. sikkert fordi de bruker klærne lengre i denne alderen, slik at klærne faktisk -rekker- å bli slitte/ødelagte).
Ja tror detHøres lurt ut
God kveld klatremusGod kveld i stua :-D
Alt bra?
Jeg har sendt med hjemmestrikka barnehagevotter. Sånne som går langt opp. Så kan de ha regnvottene utenpå.Mhm er devi kjøpte også ullvotter og hadde ufora regnvotter utenpå.
Håper vi ser henne snart her inneJa det kan hende
Reiser dere fredag?Ja tror det
Mye å ordne i morgen