Skravletråd September

Mer opptatt av kvaliteten enn merket :p har heldigvis arva mye veldig pent brukte uteklær til nå. Har endel til hun blir 3-4 og. :) utedress ønsker vi oss i julegave hos en av besteforeldrene hennes. Sist jul fikk vi det hos svigers. Den passer dog ikke før til neste år :p

Jaja, men da har du i alle fall utedress som snaaart passer :p
Godt med arva klær! Nå som mi er snart 7, er det ikke noe å arve mer (.. sikkert fordi de bruker klærne lengre i denne alderen, slik at klærne faktisk -rekker- å bli slitte/ødelagte).

God kveld damer nå er madrass til sprinkelseng kjøpt og til lufting snart skal jeg få luftet ut dyna, da mangler jeg bare å sette på sengetøyet! :o
Så er alt klart til ankomst?:)

Det er huseierlag der jeg bor, så brøyting betales av årsavgiften :) Men kommer til å kjøpe snøfreser i år hvis han er like dårlig på å møte opp som de to forrige vintrene.
Kommer han veldig sent?

Godt med arva klær! Nå som mi er snart 7, er det ikke noe å arve mer (.. sikkert fordi de bruker klærne lengre i denne alderen, slik at klærne faktisk -rekker- å bli slitte/ødelagte).
Ja. Bedre å ha ting som er for stort enn å få ting som er for smått :)

Har mye arveklær til senere. Men ingenting over 6 år faktisk. Kanskje en grunn til det ja :p

Jeg selger fortsatt yttertøy etter kb som er 10

Mhm er devi kjøpte også ullvotter og hadde ufora regnvotter utenpå.
Jeg har sendt med hjemmestrikka barnehagevotter. Sånne som går langt opp. Så kan de ha regnvottene utenpå.

Hvor mange par regnvotter trenger man egentlig?
Og hvilke ullvotter kjøpte dere?

Back
Topp