Mål I september

Hope90

Pergo baby??
VIP
Syns vi burde sette oss noen mål for september også :)

Så skal dere fortsette på august sine mål eller har dere tenkt ut noen nye for denne første høst mnd? :)


Selv blir målet å prøve å komme over 10 000 skritt hver dag denne mnd. Så det er bare å sette igang :p Og ellers så skulle jeg gjerne likt å komme ned til 72 kg denne mnd :) Så er det jo selvsagt også å nå 75 kl målet da :p
 
Samme som i august. 65 kg :p Her står det bom fast nå :(
 
Klarte ikke å komme under 90 kg i august så fortsetter mot det målet. Samt minst en lang tur i uka ( 5 km eller mer)
 
Minst 75 km og prøve løpe bittelitt.
Styrke minst tre ganger i uken.
Minst 10000 skritt (trening inkludert)
Ned minst 2 kg til 77,5 kg
 
Har nådd godt over skritt målet allerede I dag og ligger på 14429 allerede :D kanskje jeg klarer over 20 I dag :p:D
 
Tja, jeg må vel ha som mål å komme under 80 kg jeg da, siden jeg har 1.6 kg igjen ;-)

Og så må jeg ha noen treningsøkter. Men vet det er litt avtaler som stikker kjepper i hjulene for trening Onsager (fridagen min). Men så åpner treningssenteret oppi veien her den 13.

Men neste helg skal jeg på tur med jobben, så da er jeg litt prisgitt maten som blir kjøpt og laget der.
 
Jeg har som mål å komme under 90. Det bør være realistisk.
Og så har jeg ett mål om å ikke dø når jeg skal løpe 10 km på Oslo maraton om to uker:rolleyes:
 
Lørdag ble det ikke trening men tikket inn 18400 skritt.
 
Last edited:
Mål i september:
Ned 4 kg, til 106.
Snop bare lørdag.
Kutte ut brus kvar dag.
Ete så fettfattig som mulig (livredd for å bli sjuk igjen før eg får operert vekk galleblæra).
Bli frisk nok til å klare å gå tur.
 
Mål i september:
Ned 4 kg, til 106.
Snop bare lørdag.
Kutte ut brus kvar dag.
Ete så fettfattig som mulig (livredd for å bli sjuk igjen før eg får operert vekk galleblæra).
Bli frisk nok til å klare å gå tur.

Masse lykke til - særlig til det siste!!!
 
Back
Topp