Skravletråd September

Lagde 3 brett fredagskvelden men med et brett i hver pose er det igjen da et i fryseren :p så mange igjen men vil ha igjen også til etter fødsel

Ah. Ser den. Du får bake mer, og gjemme det under noe fryst torsk. Er du langt på vei nå? :)

Det tar du med BANKEN!

1)det er en avtale mellom deg og banken så det er i banken de sies opp uansett
2)BANKEN har ikke lov å opprette en slik avale med deg uten at du har godkjent den. Det er jo det som er hele poenget
Ja. Er det jeg synes er rart. Er på gubbens konto.

Men han ringer nok leger uten grenser først. Er ikke det lurt? At de ikke sender flere regninger? Eller holder det å ta kontakt med banken og klage? De har tross alt opprettet en avtalegiro uten hans godkjennelse

Litt koselig at det trommer på taket, men er kanskje ikke så koselig akkurat nå?
Joda. Me. Håper bare det gir seg til i morgen. Når jeg skal ut p levere ungen i bhg og stresse meg til jobb. Med infeksjon i kroppen. Så bør helst ikke være ute. Ikke i sånt utsj vær

Joda. Me. Håper bare det gir seg til i morgen. Når jeg skal ut p levere ungen i bhg og stresse meg til jobb. Med infeksjon i kroppen. Så bør helst ikke være ute. Ikke i sånt utsj vær
Skal du på jobb i morra om du fortsatt er syk?

Kom også på at jeg har kantarell som
må forvelles. Men det kan jeg ta i morra:)

Back
Topp