Det vil jeg troJa vi venter i spenning![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det vil jeg troJa vi venter i spenning![]()
Synes hun det er moro?Første time på barnedans overstått. Det er andre kurset hennes så hun er trygg på opplegget selv om det er nytt sted. Og kjenner mange for det er svært mange fra bhg som går der, og nabojenta også som går i annen bhg (og hennes venner fra hennes bhg)
Oj der var en stund jaJa det kan man si, 2,5 timer![]()
Kjedelig at de ikke klarer å få ham til å ta lengre dupperHan var skikkelig trøtt idag men har vært det etter bhg start da han ikke får til å sove nok der.
Sikkert ikke neiKan umulig ha mista plassen nå![]()
Sliten han daJa nå sover han, kjempetrøtt så ville sove rett over 6 i kveld, sovnet på 10 min![]()
Ikke meg, jeg soverDet må vi klare.
Hvem tar stat ved midtnatt?
De burde skjerpe segNei gjør ikke det
Da håper jeg natta blir godNei ble ikke mer soving idag men sover nå da![]()
Liker hun seg?Første time på barnedans overstått. Det er andre kurset hennes så hun er trygg på opplegget selv om det er nytt sted. Og kjenner mange for det er svært mange fra bhg som går der, og nabojenta også som går i annen bhg (og hennes venner fra hennes bhg)
Det tror jeg nokTja litt usikker men vi får se.
Kan hende det blir kjempe stas å trille for å vise fram baby![]()
Hm måjg skravle merSom alltid så er det tall tall og tall som gjelder. Desto mere dere skravler, desto lettere blir det for meg å hanke inn de store premieneOg nå har jeg mye bra og mye STORT på gang, så skravle på så blekket spruter!
Hun får nok konkurranse1 plass på dag en er bra! Spørs hvor lenge du klarer å holde den![]()
Å jaNoen bydde på mamma sitt hus
Har ikke sjekket og kommer heller ikke til å gjøre detIkkw langt i fra nei
hvordan gikk det ?På lagwt her vi bor![]()
jaHar du gjort en god innsats her?![]()
Håper ikke detSikkert ikke nei
Storkoste seg.Liker hun seg?
Liker du det ikke?Kan fint styre unna pannekaker![]()
Skal alle sove??Ikke meg, jeg sover![]()