Hørtes godt utGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørtes godt utGulrotsuppe in the making. Jeg er i drivet på hjemmelaga mat om dagen altså![]()
God ettermiddag RonjaGod ettermiddag
Spennende måned for deg!
Det var fantastiskVar det deilig?![]()
pølse og makaroniHva spiste dere idag?![]()
Ja får detHehedu får skrive på!
Jeg hadde tatt begge delerHer var det pannekaker til barna og vårruller til voksne![]()
Ja nå sover han, kjempetrøtt så ville sove rett over 6 i kveld, sovnet på 10 minHåper det går bra
Nei gjør ikke detHæ du tuller nå??
Han var skikkelig trøtt idag men har vært det etter bhg start da han ikke får til å sove nok der.Stakkars lille![]()
Det må vi klare.Det kan lønne seg![]()
Utfordrer dere til å klare 6000 innlegg i morgen![]()
Nei ble ikke mer soving idag men sover nå daHåper han klarte det![]()
Green loungeNydelighvilken farge er det? Lignet på den vi har
![]()
Tja litt usikker men vi får se.Tipper hun også gleder seg til å trille![]()
Håper bare dagene går fort nokDet er jo snaaart!!!![]()
Skjønner henne godt jeg ogsåHehe, ikke så rart det![]()
Hvordan går det med plassen?Kan umulig ha mista plassen nå![]()
Ikke vært oppdatering endaHvordan går det med plassen?
Som alltid så er det tall tall og tall som gjelder. Desto mere dere skravler, desto lettere blir det for meg å hanke inn de store premieneDa er det bare å skravle påJeg er i perm så nå kan det settes av masse tid
![]()
Ååå gøy !!!! Er allerede motivert siden jeg for første gang ligger på 1 plassSom alltid så er det tall tall og tall som gjelder. Desto mere dere skravler, desto lettere blir det for meg å hanke inn de store premieneOg nå har jeg mye bra og mye STORT på gang, så skravle på så blekket spruter!