Takk for alt ❤️

Mummitrollspiren

Elsker forumet
Hei alle flotte damer, da har jeg vært på ul, det var som forventet ingen forandring siden sist.
Er nå på vei til gyn. da jordmor syns jeg hadde blødd litt for lenge:p
Da blir det nok endten pille eller utskrapning på meg, sorgen har jeg jo blitt ferdig med å nå håper jeg å bli ferdig med resten å at kroppen kan komme seg slik at vi kan prøve så fort som mulig:happy:
Tusen takk for all støtten på veien, stor klem:Heartbigred

Dette var leit.. Lykke til videre, håper vi snart finner deg på termingruppe igjen <3 har vært trivelig å bli kjent med deg :-)

Åh, jeg håper virkelig på et under i dag! Men, jeg kommer nok til å snike litt og følge deg videre ;) måtte en ny spire sitte fort! ❤

Søren og, jeg hadde håpet i det lengste jeg også :( Sender deg en god klem og håper du veldig snart blir gravid igjen! Godt å høre at du er ved godt mot :)

Det var leit å høre:( men på en måte veldig godt at du var forberedt på det for da er det mye lettere og takle. Håper på å se deg med ny positiv test om ikke lenge :) kommer nok til å snike litt ;) masse lykke til videre :)

Det var leit å høre:( men på en måte veldig godt at du var forberedt på det for da er det mye lettere og takle. Håper på å se deg med ny positiv test om ikke lenge :) kommer nok til å snike litt ;) masse lykke til videre :)
Ja er godt å føle at sorgen er over for det vil nok gjøre alt enklere framover:happy:
Ja setter kur i morgen å håper på bytt forsøk om ikke alt for lenge :)

Så trist at det ikke ble denne gangen. Håper det fort er over og at du snart blir gravid igjen ❤️ klem

Dette var virkelig leit :( Håper du sitter med ny spire fort ❤

Det var trist :Heartred Krysser fingrene for at en ny spire flytter inn fort

Åh! Masse masse lykke til videre! Krysser fingre for - og gar god tro på - at det klaffer igjen fort!

Back
Topp