Regner med det, og ukeshandel på kvelden.Tilbake på jobb?
Vi får se hva jeg klarer i kveld
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med det, og ukeshandel på kvelden.Tilbake på jobb?
Så braAkkurat nå tror jeg alle 3 sover![]()
Ja, men som sagt helt inntil senga så om vi får til å amme så slipper jeg opp av senga osv for å hente han ❤Å så dere bruker sprinkelsengen helt fra begynnelsen, det gjorde ikke vi
Ja ikke alltid så lett detEr bare så vanskelig å komme seg på kjøkkenet
ahaRegner med det, og ukeshandel på kvelden.
Vi får se hva jeg klarer i kveld
Godt det da, bare han ikke ødelegger for målet ditt daHan kom med te til meg![]()
Så mye som du har skravler så greier du dette250 igjen , det går nedover
Veldig deilig og stille her nåSå bra
Ser den jjaVar veldig deilig.
Ingenting er som en god varm og lang dusj når man er ved å bli bedre.
Følet at man liksom får vasket av seg sykdommen
Ja blir det altsåDer blir gøy![]()
Imorgen skal jeg slappe av og lage kylling tandoori, skulle hatt kyllingen i marinade nå men den er fortsatt litt frossen.Hvilke planer har dere for i morgen.
Jeg håper på å være frisk nok til å dra på jobb, og så er det ukeshandel på kvelden
Hvordan går det nå?Vel, jeg får prøve litt til og se hva jeg ender opp på
Hadde dem i familiekurven ved siden av sengen i begynnelsen jegJa, men som sagt helt inntil senga så om vi får til å amme så slipper jeg opp av senga osv for å hente han ❤
Wn hundai i 30Så gøy, hvilken endte dere opp med?
God kveld thalizGod kveldproduktiv dag. Vært med bror og hans kjæreste, hun har bursdag idag, så vi har kost oss i byen, vært hos samboers bestemor og spist pizza. Måtte forte oss hjem da vi fikk litt kjedelige nyheter.
Æsj da. Dwt er kjiptKlart å hoste på meg hodepine![]()
Er veldig mye bedre.Ja ikke alltid så lett det
ahagodt fu er bedre
Nei det skjønner jegJa synes også det. En av oss blir nok værende tenker jeg ihvertfall på pauserommet. Ikke noe gøy å gå fra han når han gråter slik allerede når vi drar.
Har ikke prøvd på det endaGodt det da, bare han ikke ødelegger for målet ditt da![]()
Den hadde jeg heller hatt ved siden av sofaenHadde dem i familiekurven ved siden av sengen i begynnelsen jeg
Godt det daHar ikke prøvd på det enda![]()