Skravletråd August 2016

Rent duftende babytøy som er bitte, bitte smått :Heartred:Heartred
Er det forresten gutt eller jente du venter?
Mhm ❤
Litt annet enn tøymykneren snuppa absolutt skulle ha til sine klær som lukter noe som jordbær! :p

Herlig mykt tøy som har fått allergi vennlig og parfymefri vaskemiddel ❤ er en liten gutt som kommer så veldig rart å ha så mange blå klær, funnet ut at det ikke er lett å finne grønne klær til babyer

Mhm ❤
Litt annet enn tøymykneren snuppa absolutt skulle ha til sine klær som lukter noe som jordbær! :p

Herlig mykt tøy som har fått allergi vennlig og parfymefri vaskemiddel ❤ er en liten gutt som kommer så veldig rart å ha så mange blå klær, funnet ut at det ikke er lett å finne grønne klær til babyer
Jøss, det hadde jeg ikke noe problemer med, hadde mange grønne klær til mine når de var helt små

Veldig kos :)
Svigerfar er på sykehuset :( noe med lungene :o
Han er jo sånn som ikke vil uroe barna sine så han sier jo minst mulig og har den "jaja det årner sæ" holdningen.
Så dumt:-/. God bedring til han:-). Er vel typisk mann og det der og kanskje typisk for den generasjonen:-). Husker svigerfar var også slik, og han hadde kols. Mannen min kunne heldigvis se på han når han trengte å komme seg til lege og evt sykehus men måtte krangle litt med han allikevel for å få han med seg:-)

Ja er visst det ;)

Jeg var glad i laks. Og ikke i noe annen fisk

Men nå er det omvendt. Laks er ikke va laks pleide å være føler jeg. Og anna fisk er så himla godt.

Spesielt stekt kveitefilet med grønn pesto♡
Har aldri likt det utenom røkt.
Etter jeg var gravid med U ble det virkelig ille, nå brekker jeg meg dersom jeg får det i munnen

Back
Topp