Håper han sover nå?Har en liten gutt som definitivt ikke vil sove...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper han sover nå?Har en liten gutt som definitivt ikke vil sove...
Litt som meg duHar fått helt avsmak på laks selv.
Torsk, kveite og sei er jeg blitt glad i
Mhm ❤Rent duftende babytøy som er bitte, bitte smått
Er det forresten gutt eller jente du venter?
Hvilken bil ble det?I morgen fårjeg nye bilen. Hurra
Det har hvertfall blitt stille der inne, så tror detHåper han sover nå?
Tja, de på topp vinner jo uansett aldri så om jeg er nr 3 eller nr 1 har lite å si sånn settSkal du ta opp kampen med RonjaR, jeg heier på deg![]()
Dette kan gå da300 igjen, nå
Jøss, det hadde jeg ikke noe problemer med, hadde mange grønne klær til mine når de var helt småMhm ❤
Litt annet enn tøymykneren snuppa absolutt skulle ha til sine klær som lukter noe som jordbær!
Herlig mykt tøy som har fått allergi vennlig og parfymefri vaskemiddel ❤ er en liten gutt som kommer så veldig rart å ha så mange blå klær, funnet ut at det ikke er lett å finne grønne klær til babyer
Og du er sikker på at du vil bli nummer 3?Tja, de på topp vinner jo uansett aldri så om jeg er nr 3 eller nr 1 har lite å si sånn sett
Lenge siden jeg hadde første plassen i mange mnd, men kanskje jeg skulle prøvd meg på den igjen
Dersom jeg hadde hatt i morgen også, og mannen ikke hadde begynt å lage te og har lyst på min oppmerksomhet resten av kvelden....Dette kan gå da![]()
Det er godt. Er sulten jeg og nå. Vurderer det samme. Har noe skinke som utgår idag jeg burde få bruktVet ikke enda, vurderer en omelett
Utrolig frustrerende det der:-/. Krysser fingrene for at han etterhvert roer segVi har vært inne ganske mange ganger nå og det høres ikke ut som om han roer seg med det første
Det spurte jeg også om, men har ikke fått noe svar endaHvilken bil ble det?
Problemet er bare at jeg må reise meg for å lage det, og det er jeg ikke sikker på om jeg gidderDet er godt. Er sulten jeg og nå. Vurderer det samme. Har noe skinke som utgår idag jeg burde få brukt
Ja er visst detLitt som meg du
Tror han sover nå.Utrolig frustrerende det der:-/. Krysser fingrene for at han etterhvert roer seg. Her er lillebror lys våken enda mens jeg er stuptrøtt
![]()
Så dumt:-/. God bedring til hanVeldig kos
Svigerfar er på sykehusetnoe med lungene
![]()
Han er jo sånn som ikke vil uroe barna sine så han sier jo minst mulig og har den "jaja det årner sæ" holdningen.
Så bra daDet har hvertfall blitt stille der inne, så tror det
Har aldri likt det utenom røkt.Ja er visst det
Jeg var glad i laks. Og ikke i noe annen fisk
Men nå er det omvendt. Laks er ikke va laks pleide å være føler jeg. Og anna fisk er så himla godt.
Spesielt stekt kveitefilet med grønn pesto♡
Hehe. Multitaske med tid med mannen og skravling i sjulDersom jeg hadde hatt i morgen også, og mannen ikke hadde begynt å lage te og har lyst på min oppmerksomhet resten av kvelden....
Vi får se