He he såpass jaJa utrolig deilig!
Trengte å få vekk en del på den lista!
Men reiser hjem med full bil imorgen da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he såpass jaJa utrolig deilig!
Trengte å få vekk en del på den lista!
Men reiser hjem med full bil imorgen da![]()
Ha en flott lørdagskveldHa en fin lørdag alle![]()
Jeg var der 12 jeg. Mye folk i skobutikkenhvertfallTja, ikke så tidlig som jeg ville men tidlig nok
Hadde med meg snuppa og stemor
God kveld MusemorDa var det visst morgen
Herlig med solEndelig har vi sol herTypisk at jeg ligger langflat med forkjølelse
![]()
Håper det skyldes tenner.Uff da, håper ikke det blir en vane![]()
De må jo ta hensyn til barnets rutiner!Skal det på mandag tenkte jeg. Sånn så det er nå kan det ikke fortsette ihvertfall. Gikk så bra første uken hvor han trivdes før alt ble fælt og nå er han så underernært på søvn og mammadalt. Vil bare henge på meg eller mannen. Og gråter mye fordi han er så trøtt:-(. Så bruker nok helgen til å få han noenlunde up and going til neste uke
Ble det shopping?Hjemme fra tur til norwegian outlet
Håper du får en koselig kveldForkjølelsen er ved å løsne litt, blir nok en liten ut med jentene i kveld likevel![]()
Takk for det. Bra hos dere?Ha en flott lørdagskveld![]()
Krysser fingrene for detHåper dere får ei god natt![]()
Like så godt når jeg kan styre tv'n, strikke og generelt gjøre akkurat som jeg vil i sånn ca 4 timer. Spørs på hvor velvillig lillemor er til å sove da. Men, når det er sagt, jeg savner armkroken hans akkurat nåAh. Er sånn hjemme menneske jeg og![]()
Håper også detDe må jo ta hensyn til barnets rutiner!
Håper de klarer å følge opp dette så storebror får fine dager igjen![]()
Akkurat som du liker detJepp det hadde jeg
Hektisk men morsom!
Ha ha eh jaBle det shopping?![]()
Ja er virkelig detGodt å ha ting på stell![]()
Tror nok vi kanskje var der ca samtidig daJeg var der 12 jeg. Mye folk i skobutikkenhvertfall