Frk1991 dagbok - Vegen mot en liten spire

Tøffe dager i dpo! Håper du sitter med ti streker innen noen dager! :)

Ja, det er slitsomt og ikke vite. Jeg hater å stå på stedet hvil, jeg vil gå fremover. Gi meg enten en positiv test eller mensen så jeg kan forberede meg til neste PP.

Står i en lignende situasjon i jobb. Er i et vikariat, men det er muligheter for fast. Takket nei til fast i en annen avdeling, for det hadde blitt mye krøll om jeg da plutselig hadde blitt gravid og foretrekker nåværende avdeling.

Skulle ønske jeg bare hadde alle svarene, da hadde alt vært så mye enklere!
 
Må bare si, det er fantastisk å følge deg her. Du får satt ord på utrolig mye av det jeg også tenker på - selv om jeg ikke er så god på å kommentere her, så ser jeg hva du skriver hver dag ❤

Satser på at vi havner i Mai gruppa sammen :D
 
Må bare si, det er fantastisk å følge deg her. Du får satt ord på utrolig mye av det jeg også tenker på - selv om jeg ikke er så god på å kommentere her, så ser jeg hva du skriver hver dag ❤

Satser på at vi havner i Mai gruppa sammen :D

Takker for det ❤ Det er godt å lese at andre tenker, føler og går gjennom det samme. Føles litt mindre ensomt. Maibaby hadde vært perfekt spør du meg! :angelic:
 
CD 27 | DPO 14/10

Da var første IKM kommet og ingen tegn til mens så langt. Utfloden har vært lotion-aktig frem til nå nylig da det gikk over til å være var klar og tynn i et par dager. I dag gikk det imidlertid tilbake til lotion-aktig og kom til og med på trusa. Hmmm...

Litt kvalm, men ikke på nær så ille det har vært tidligere. Tror kanskje den tidlig kvalmen kan skyldes EL, og blir spennende å følge det frem over i eventuelle nye PP'er.

Tar ikke helg helt enda, da jeg jobber i morgen også. Dagene går heldigvis fort da det er myyye å gjøre på jobb.

Ellers er det lite å melde. Blir en ny test i morgen, og prøver å ikke bli alt for spent på resultatet.

Ønsker alle prøvere en fantastisk helg, håper på blå streker til dere i DPOland, dere som har besøk av tanta kan nyte et glass vin! Jeg skal kose meg med Cola Zero i mellomtiden jeg :)
 
Veldig sliten/øm/murring i korsryggen kjenner jeg.

Blir det babystrek på meg i morra eller nok en blenda mon tro? Time will show :joyful:
 
Syklus dag 28 | IKM 15/11

Æsj, nok en blenda. Jeg tenker testen burde ha begynt å slå ut til nå hvis jeg var gravid.

Verste var at rett før jeg våknet drømte jeg at jeg hadde fått større og hardere pupper.

Tror jeg venter med neste test til tirsdag, med mindre tanta dukker opp! IMG_20160827_072724.png
 
Tirsdag? Så lenge til :eek: Jeg hadde negativ den ene dagen og positiv dagen etter. Håper du er gravid! Hadde ikke mensen dukket opp etter IKM hadde jeg tatt test hver dag fram til den kom :p
 
Tirsdag? Så lenge til :eek: Jeg hadde negativ den ene dagen og positiv dagen etter. Håper du er gravid! Hadde ikke mensen dukket opp etter IKM hadde jeg tatt test hver dag fram til den kom :p

Får se hvordan ting utvikler seg, men tar nok ikke en test i morra :p Så utrolig kjipt når de er blenda!
 
Nå har jeg murringer i nedre mageregion, tanta som melder sin ankomst? Kjenner jeg er klar for å få et svar snart. Gravid eller ikke, vil bare komme meg "videre". Vil ut av DPOland!

En annen ting jeg er klar for, er helg. Bare ei 6t vakt igjen før jeg kan slappe av og sove lenge i morra ❤
 
Da var det endelig helg ❤ Skal bli så utrolig digg å slappe av før det er en ny travel uke på jobb. Så utrolig mange ting som skal gjøres, men tiden går fort når man har det travelt.

Prøver å tyde kroppen min, men den gir meg ikke et j**** hint på hva som er i ferd å skje.

Har lite symptomer, bare trøtt og sliten, men det er jeg veldig ofte på et generelt basis. Et eller anna på gang i magen og korsryggen (pleier å ha vondt i hele ryggen når jeg først har vondt) kjennes det ut som. Har ikke sett det minste snev av tanta enda, og har fortsatt lotion-aktig utflod.

Ønsker alle som er innom et fortsatt fin helg ❤
 
Håper på det beste ❤️
God helg til dere også!
 
God helg! Ønsker veldig en liten spire i magen din ettersom min ikke ville denne måneden. Viss ikke kan vi støtte hverandre neste måned også :)

Og enig! Dpo-land er grusomt. Mye bedre å vite. Ble nesten litt letta når jeg fikk tanta på besøk i dag. Selvfølgelig var jeg skuffa også, men da skjedde det i hvertfall noe... Det verste er å bare gå å vente....
 
God helg! Ønsker veldig en liten spire i magen din ettersom min ikke ville denne måneden. Viss ikke kan vi støtte hverandre neste måned også :)

Og enig! Dpo-land er grusomt. Mye bedre å vite. Ble nesten litt letta når jeg fikk tanta på besøk i dag. Selvfølgelig var jeg skuffa også, men da skjedde det i hvertfall noe... Det verste er å bare gå å vente....

Takker for det! ❤ Blir spennende å se, men har inne så høye forhåpninger. Føles bare ikke ut som det klaffet. Selv om jeg hadde en drøm hvor puppene var større og tyngre og var på vei til sambo og fortelle at jeg trodde jeg var gravid.

Skjønner hva du mener. Ventinga, det og ikke vite, samt overanalysering, er det kjipeste med DPOland... Når man får mensen er man i ny PP og har en ny sjanse. Så kan man legge den gamle PP bak seg. Man blir noen erfaringer rikere til neste PP ❤

Gøy å ha noen som ligger ganske likt syklus-messig :D Dette blir din 2 PP?
 
Syklusdag 29 | IKM 16/12

Da har klokka bikket midnatt, og jeg går over i syklusdag 29. Spent på hva morgendagen vil bringe. Blir det syklusdag 1 istedenfor? Får jeg kanskje en positiv test, hvis tørr å ta en test? Eller blir det intet nytt?

Håper morgendagen bringer svar :shifty: Klarer virkelig ikke å bestemme meg for om jeg skal teste i morgen, eller vente til mandag.. Kanskje jeg er klokere neste gang jeg åpner øynene!

God natt!
 
Å! Håper håper håper på en spire!
 
Testet i dag?
 
Back
Topp