Vet dere hva som er utrolig deilig følelse?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Jeg ble invitert med på jentetur til Trysil den helgen Trysilrypa er.
Det er utrolig deilig å kjenne på kroppen etter den innsatsen jeg har gjort den siste tiden at jeg helt fint kan velge den lange turen på 13 km.

Etter dere starter, hva er det som gir dere denne "Yes, se hva jeg kan klare nå" følelsen?
 
Jeg husker følelsen da jeg endelig klarte strake push-ups:) det var en god følelse
 
Det beste er at jeg kjenner en ny spenst i kroppen som gjør det mye mer inspirerende å trimme.
 
Jeg ble invitert med på jentetur til Trysil den helgen Trysilrypa er.
Det er utrolig deilig å kjenne på kroppen etter den innsatsen jeg har gjort den siste tiden at jeg helt fint kan velge den lange turen på 13 km.

Etter dere starter, hva er det som gir dere denne "Yes, se hva jeg kan klare nå" følelsen?


Så herlig da. Fin blanding av kos med venninner og trim = perfekt!!!
God helg!!
 
Det hadde jo blitt kortere enn det jeg pleier å gå så for meg blir det litt lite
Hihi, ja du er jo blitt rå :-D

Men jeg hadde nok med 6 km i fjor, så blir vel det nå og.

Jeg sliter med vonde senefester under føttene, og det blir verre jo lenger jeg går. Og vil nødig ødelegge bena helt :p

Er vondt nok etter en dag på jobb.

Men jeg vet ikke hva de andre skal gå, så får bare henge meg på ;-)
 
Jeg kan slå hjul :D Ja... Høres jo egentlig dumt ut, men fått panikk hver gang jeg skal slå hjul. Livredd arma knekker... Men nå kan jeg slå hjul og jeg ble sykt glad :p
 
Jeg kan slå hjul :D Ja... Høres jo egentlig dumt ut, men fått panikk hver gang jeg skal slå hjul. Livredd arma knekker... Men nå kan jeg slå hjul og jeg ble sykt glad :p

Herlig "barnslig" følelse!!! Man må være sterk for å kunne slå hjul.
 
Herlig "barnslig" følelse!!! Man må være sterk for å kunne slå hjul.
Ja ! :D Nå slår jeg hjul hver dag, så gjerne en dag slår jeg perfekt hjul. For jeg er jo ikke så rett i beina som andre. Men prøver da :D
 
Her er yes følelsen definitivt det å faktisk klare å jogge/løpe en lengre tur ute :D
 
Back
Topp