Fødeavdelingen

Takk for du sa ifra har nettopp sedd den :)

Det er den som ble sendt på TV i går :)
Så den på ukes arkivet nå, og mente det stod fra 2014.* men har mye rar info fra canal digital,.. Hadde ikke sett de episoden før ihvertfall :) så de må jo være nye.. (fulgte med på sånne serier før).. Gråt med igjennom noen av hendelsene.. Heremin.. Tenk at vi snart skal få våres egne små babyer å snuse på :)

Så den på ukes arkivet nå, og mente det stod fra 2014.* men har mye rar info fra canal digital,.. Hadde ikke sett de episoden før ihvertfall :) så de må jo være nye.. (fulgte med på sånne serier før).. Gråt med igjennom noen av hendelsene.. Heremin.. Tenk at vi snart skal få våres egne små babyer å snuse på :)
Forstod det som at det var nye episoder ja :) Jeg satt og hylgråt når jeg så på. Jeg blir så rørt, og gleder med så til det er min tur til å få gutten min opp på brystet for første gang <3
Det er fortsatt helt uvirkelig å tenke på. Tror ikke det helt kommer til å gå opp for meg før jeg faktisk sitter der med en baby i armene :p

Og jeg kan ikke huske at jentene mine hadde øynene så åpent som babyene i serien. ❤️

Tuusen takk for tips! :) Hadde ikke fått det med meg. Må innrømme jeg ble litt skremt av fødselen med hastekeisersnitt... Det er mitt mareritt :/

Da begynner episode 2 om 2 minutter :D

ååh, jeg som trodde man kunne se det gratis på web, men så viste det seg at det bare var første episode. Noen som vet når reprisen går?

Back
Topp