Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er den som ble sendt på TV i gårEr det den fra 2014.? .. Er det premiere da?
Så den på ukes arkivet nå, og mente det stod fra 2014.* men har mye rar info fra canal digital,.. Hadde ikke sett de episoden før ihvertfallDet er den som ble sendt på TV i går![]()
Forstod det som at det var nye episoder jaSå den på ukes arkivet nå, og mente det stod fra 2014.* men har mye rar info fra canal digital,.. Hadde ikke sett de episoden før ihvertfallså de må jo være nye.. (fulgte med på sånne serier før).. Gråt med igjennom noen av hendelsene.. Heremin.. Tenk at vi snart skal få våres egne små babyer å snuse på
![]()
Satt og tenkte på det selv når jeg så episoden. Så utrolig våkne unger! Virket som de var helt våkne og fikk med seg altOg jeg kan ikke huske at jentene mine hadde øynene så åpent som babyene i serien.![]()
MhmmSatt og tenkte på det selv når jeg så episoden. Så utrolig våkne unger! Virket som de var helt våkne og fikk med seg alt![]()
Da begynner episode 2 om 2 minutter![]()
Torsdag 22.30 og søndag 18.00ååh, jeg som trodde man kunne se det gratis på web, men så viste det seg at det bare var første episode. Noen som vet når reprisen går?
Jeg får se det i morgen, mannen gidder ikke se på![]()
Hvor...Da begynner episode 2 om 2 minutter![]()
Hvor...
Åhh.. Den dukker ikke opp på programmet når æ tar en time tilbake..På FEMMen de har visst repriser både der og på TVNorge.
Reprise torsdag 22.30 og søndag 18.00 ihvertfallÅhh.. Den dukker ikke opp på programmet når æ tar en time tilbake..buuu.. Kanskje æ finner den i mårra på ukes programmet.. Sukk
Åhh.. Den dukker ikke opp på programmet når æ tar en time tilbake..buuu.. Kanskje æ finner den i mårra på ukes programmet.. Sukk